{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Bliver faktisk ked af det.. {{forumTopicSubject}}

Når der er "udfordringer" mellem baby'erne herinde. Synes det er noget værre pjat, og synd for dem der "tabte". Hvilken Mor synes ikke sit eget barn er det sødeste, smukkeste og dejligste væsen? Men ligefrem at skulle konkurrere imod andre. Synes det er lidt en skam..

Hvad mener I andre om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver faktisk ked af det..
  • #1   11. apr 2011 jeg gør det ik med mine.... men dem der gør det må selv om det

• #2   11. apr 2011 har sammen menning som dig. synes heller ikke det høre til herinde.. kan ikke forstå hvorfor man skal gøre sådan noget.. enhver ville synes ens eget barn er det smukkeste.

• #3   11. apr 2011 Jeg har helt sammen mening som dig... Alle syntes jo ens eget barn er det dejligste og det er jo helt normalt...

• #4   11. apr 2011 Selvfølgelig må folk selv om det - men jeg kunne aldrig drømme om at skulle stemme mellem to babyer (som jeg for øvrigt ikke kender), for de er vel begge lige dejlige og kære. Een ting, er at man kommentere hinandens børn, men en anden ting er at fravælge en frem for den anden. Ville aldrig udstille min søn sådan. (I min verden er han jo selvfølgelig det dejligste)

• #5   11. apr 2011 Jeg er heller ikke interesseret i at folk skal bedømme min datter. Har slet ikke min datter herinde, da jeg ikke ønsker at vise hende frem til fremmede, er simpelthen alt for bange for at billederne bliver misbrugt.
    Men syntes tilgengæld at det hører til herinde, da det er en del af galleriernes koncept.
    Syntes da det er luksus at man kan vælge det fra, så man selv kan vælge om folk skal kunne bedømme ens barn/børn eller ej. ;o)

• #6   11. apr 2011 Jeg gør det heller ikke (: Jeg hverken stemmer eller udfordre (:
    Men det folks eget valg ^^

• #7   11. apr 2011 Sys os det er noget pjat smiley

men hvor mange af jer har ikke meldt jeres børn til forskellige konkurrencer om "byens sødeste baby" eller hvad de forskellige hedder?

Ser da ofte at nogle herinde tigger stemmer... og det er vel det samme

• #8   11. apr 2011 Jeg synes også det er noget mærkeligt noget smiley

Desuden er jeg heller ikke stor tilhænger af konkurrencer som "dk's sødeste baby" og det synes jeg så netop at det er udstilling. for barnet vælger det jo ikke selv. Det er en sådan opstillet måde synes jeg.
    Det minder mig om det der program hvor mødrene har døtre på maks 7 år tror jeg også går de til skønhedskonkurrencer og sådan noget. det er virkelig klamt :s

Alle børn er jo smukke og dejlige så fatter ikke de konkurrencer osv.

• #9   11. apr 2011 Line - God pointe. Hehe. Jeg har aldrig meldt vores datter til sådan nogle konkurrencer.

• #10   11. apr 2011 Jeg mener også at folk ikke stemmer med øjnene, men med hvem der lige står på vennelisten eller andet smiley Og så sys jeg egentlig at vi "udstiller" vores børn rigeligt herinde på BG, så der er ingen grund til at udstille dem yderligere.

Min Emma er den smukkeste i verden, længere er den jo ikke smiley

• #11   11. apr 2011 Jeg kigger slet ikke på det... synes det er frastødende og meningsløst.

• #12   11. apr 2011 tja jeg deltager heller ikke i de afstemninger eller stemmer.. selvf er ens egen de dejliugste.. har dog deltaget i vardes sødeste baby og vandt men var nu ikke derfor vi deltog men for det billige billede også var det andet jo bare en side gevindst

• #13   2. maj 2011 Jeg er enig med det meste af det som bliver skrevet. Tildels er det noget pjat, dog skal folk selv have lov at bestemme om de har lyst til det eller ej. Jeg har selv haft min søn med i to udfordringer, selv om jeg synes det noget pjat.

Jeg vil dog ikke have noget problem med at stemme på andre udfordringer overhovedet, går man ind i en udfordring ved man at man kan tabe, sådan er det.

Hvis man så taber, går man så helt ned? Nej det mener jeg ikke, man glemmer det og så er der ikke mere i det, men hvis man vinder får man en følelse af stolthed. Så jeg er lidt splittet forhold til dette.

Hvis man taber synes man alligevel ens eget barn er det smukkeste, så der er jo ikke tabt noget ved det?

Kommentér på:
Bliver faktisk ked af det..

Annonce