{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Ked af det :'( .. Dum veninde!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej piger...
Har lig brug for at komme ud med noget frustration.. smiley

Jeg har den her veninde som var min BEDSTE veninde, de sidste 2 år har vi været sammen med 24-7, der gik maks 1 dag imellem vi så hinanden osv! ..
- Under min graviditet købte hun TOOOONSVIS af babyting, og fulgte med under det hele og hun var på sygehuset og sad nee i forhallen fra kl.7 om morgenen hvor jeg fødte kl.8.16 hvor hun så kom op...

Nå men hun har haft sådan en on/off lidt hemmeligt forhold med en fyr i Odense de sidste 4 år, og han er pakistaner..
Min veninde der har det sidste år boet sammen med en anden fælles veninde men flyttede til en 3 veninde fordi de andre 2 ikk kunne sammen..
- Da hun så flyttede op til hendes veninde der ændrede hun sig FULDSTÆNDIG, vi snakkede næsten ALDRIG sammen og aflyste aftaler og sagde hun blev kaldt på arbejde, men hvor min mand så hende rende rundt med hendes veninde og hun blev meget negativ og indafvendt..
Hun skulle ha været med os i Sverige men det aflyste hun 1 måned inden pga 1000 dårlige løgne, da vi så kommer hjem fra ferie er hun flyttet til odense og fortælle hun skal giftes, men det var over sms og så var det sådan noget nårh ja forresten...

Hun bliver så gift med ham her for 3 uger siden og det hører jeg først om 1 time efter de er blevet gift.. smiley Tak for LORT, og til mit bryllup var hun min stylist, mit vidne osv osv osv... Hun har betydet meget for Oliver nogen gange ville han faktisk hellere være hos hende end mig når han var ked af det eller træt osv..

Men jeg har så valgt ikk at blive uvenner med hende men bare lade kontakten dø lidt hen efter alt dette, og så skriver hun i Mandags hvor hun skriver hun er i Sønderborg om hun må kigge ud tirsdag (igår) , jeg vælger ikk at svare...

- Nå så imorges kl.8 ligger mig og Oliver og tumler lidt i sengen, så ringer det på og jeg flyver op fordi jeg troede det var min mand der havde sendt en elektriker fra hans arbejde til at komme og sidde en touch kontakt op i stuen, men hvem står der?!! Min såkaldte veninde, med rundstykker og det hele... Jeg bliver helt forvirret og invitere hende ind.. Og nu er jeg bare SÅ ked af det, fordi jeg savner hende, jeg savner vores venskab men gider ikk behandles på den måde, og Oliver var HEEEELT vild da hun kom, men tror I hun skænkede ham så meget som et blik?!! NÆÆÆ.. Og han så bare så skuffet ud fordi han kæmpede bare for at komme op til hende!! smiley

Og hele det der ægteskab med ham virker SÅ underligt, og hun siger han ikk er særlig troende, men ALLIGEVEL render hun nu i sådan noget favrigt tøj som pakistanske kvinder går i, og er generalt bare meget underlig nu, og hun skal holde ramadan fra Fredag osv, men hun siger hun ikke er muslim eller noget, men hun har prøvet og holde ramadan før fordi hun skulle studere arabisk for at blive tolk så hun ville gerne kende kulturen, fair nok!! ..
Men nu vil hun hverken i skole eller noget og hendes nye mand der har røven fuld af penge..
Men jeg kender hende og hun er meget social og har før været sådan en der ikke engang kunne holde 1 uges ferie uden at blive TOTALT rastløs osv, så det lyder jo lidt underligt at HUN har besluttet sig for ikke at arbejde mere eller gå i skole...

Grr, savner hende, men vil ikk ha noget med hende mere når hun behandler mig sådan og er sådan mod min søn som STADIG er SÅ glad for hende på trods af han næsten ikk har set hende i 2½ måned nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ked af det :'( .. Dum veninde!!!!!!
  • #1   19. aug 2009 Undskyld det blev langt, prøvede endda og forkorte det hele lidt.. smiley

• #2   19. aug 2009 Lyder som om du har/er ved at miste en super veninde, men du må ikke lade hende træde på dig og den bette. Måske kommer hun tilbage, når det hele ikke er så spændene mere - men hold da op hvor lyder det hårdt alligvel. Har heller ikke rigtig nogen løsning - kun en tanke din vej, da jeg ved hvordan det er ligepludselig at miste en veninde man faktisk næsten ser hver dag, og hvis ikke man lige ses, så snakker med i mobil i et par timer.

• #3   19. aug 2009 Christina : Har mistet... Og hun skal ikk komme rendende når det ikke er spændende mere!! .. Tror sku aldrig hun slipper ud af det forhold, fordi inden de blev gift var han rigtig sød, og hun kunne bar gå i byen, drikke, ryge osv osv, og nu vil hun ikk engang starte uddannelse eller noget...
    - Og ja du har helt ret, vi snakkede nemlig i tlf nogen timer hvis vi ikk så hinanden, men lyder til du har prøvet det.. Det er sku hårdt, og det er hårdt og se hvordan min lille guldklump bare blive SÅ ked af det...

• #4   19. aug 2009 Neelas : Jeg tror ikk hun bliver behandlet disideret dårligt... Tror bare han bestemmer.. Og hun finder sig i det, hvilket hun heller ALDRIG har gjort før,

• #5   19. aug 2009 Ja, jeg har prøvet det før - og dum og naiv som jeg er, er jeg jo den første der står der når hun bliver ked af det og har brug for mig igen. Men er blevet bedre til det, og har også sagt fra her den sidste gang.
    Jeg kan sagtens følge dig i, at det er hårdt at se bettemanden blive ked af det, men mon ikke der er andre han holder ligeså meget af, at se og lege med smiley

• #6   19. aug 2009 Neelas : Ja, nemlig.. Og det værste er hun kender INGEN derovre udover hans familie, og hans brødres koner har arbejde, gode jobs.. Men ikk min veninde hun skal bare gå hjemme, og så kunne hun måske stå i hans tøjbutik når den engang kommer op og køre, nogen timer om ugen...
    - Men hun bliver jo TOTALT ensom og indelukket, helt ærligt man, hun kommer bare fra en KÆMPE vennekreds hernede og til INTET. Hun får jo ingen venner hvis hun ikk kommer ud på den ene eller anden måde!!!

Christina : Jo helt sikkert, han er glad for vores venner og de er alle rigtig glade for ham og leger med ham osv, men min "veninde" der har han bare altid været EKSTRA glad for, det er derfor det irritere mig sådan, og osse derfor hun ikke skal være en del af mit liv, og havde jo netop ignoret hendes sms i mandags af samme grund!! , Og at hun så pludselig står der idag gør mig TOTALT overrasket så kunne bare ikk få sagt at jeg ikk gad hende mere osv..

Kamilla : Ja, det er PISSE hårdt, og det er nemlig heller ikk længe siden jeg afskar en gammel barndomsveninde pga nogen ting hun gjorte med hendes søn.. Så det er bare 2 gode veninder inden for kort tid... smiley

• #7   19. aug 2009 Kamilla : Jamen jeg mangler hende allerede, rigtig meget endda.. Men vil bare ikk finde mig I det hun gør mod mig... En bedste veninde hører ikk først når man er blevet gift 1 time efter...
    - Og ja, hun blev jo bare vildt underlig pludselig, men jeg gider ikk blive ved, har endda prøvet at tale med hende om det hvor hun lovede det nok skulle blive bedre, men det er det bare ikk blevet og det er 2 mdr siden jeg sagde det, og i de her 2 mdr har vi snakket sammen 2-3 gange...

• Solsikken .
    Solsikken . Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #8   19. aug 2009 Trine & Oliver: Du kunne måske prøve at snakke med hende om, hvordan du har det - hvis du føler, at jeres venskab er værd at redde. Og jeg synes da ikke, at der er noget galt i, at du gør det klart overfor hende, at du ikke ønsker at blive behandlet på den måde igen. Og så spørg hende om, hvad hun synes der gik galt i jeres venskab.

• #9   19. aug 2009 Solsikken og Linda : Jeg prøvede jo netop a snakke med hende der for 2 mdr siden ca, hvor jeg fortalte jeg var ked af det og at jeg synes hun havde ændret sig osv, hvor hun bare sagde at det var hun ked af og lovede at det nok skulle blive bedre, men det er jo faktisk bare blevet værre siden jeg sagde det.. smiley
    - Men ved sku ikk helt om jeg efterhånden synes det er værd at redde mere!! ...

• Solsikken .
    Solsikken . Tilmeldt:
    aug 2009

#10   19. aug 2009 Trine & Oliver:
    Det vigtigste er jo, at du gør op med dig selv, om du mener jeres venskab er det værd. Det kan som Linda skriver godt lyde som om, at du har mistet den person, som din veninde var engang, og spørgsmålet er jo, om du har lyst til at være veninde med den person, hun er nu. Men måske du skulle overveje at "slå op" med din veninde - altså få det afsluttet på en ordentlig måde, ellers kan det jo være, at hun om 2 mdr kommer rendende med rundstykker igen. Og som sagt så er det også enormt synd for din søn, at han bliver afvist af hende - det kan han jo ikke forstå.

• #11   19. aug 2009 Solsikken : Ja, nemlig! .. Det må jeg bare ha gjort.. Er bare ikk meget for at gøre det over tlf, ville hellere mødes og gøre det face to face, synes det andet virker så kujon agtigt, men men men nu kommer hun først igen om 1-1½ ... smiley

• Solsikken .
    Solsikken . Tilmeldt:
    aug 2009

#12   19. aug 2009 Trine & Oliver:
    Det er også svært at afslutte et venskab til en rigtig god veninde. Det er hårdt pga. de gode minder. Men det er bedre at gøre det forbi end at håbe på, at det måske bliver bedre eller gå og være nervøs for, at hun dukker op igen. Men det er meget svært - har selv prøvet det.

Kan godt forstå at du synes, at det er mest fair at gøre det face to face, men det vil også gøre det til en meget hård process, fordi det bliver så følelsesladet (måske). Jeg synes ikke, at det er kujonagtigt at gøre det over tlf.

• #13   19. aug 2009 Solsikken : Jamen det er svært, virkelig svært.. Men altså nu har vi jo mistet det hele ldt de sidste par mdr, men alligevel!!
    - Okay, så gør jeg det over tlf, men må hellere vente til manden kommer hjem såfald det bliver for følelsladet alligevel, så kan han lige tage Oliver lidt mens jeg sunder mig!!
    Men ville du så ringe eller sende en sms?!!

• Solsikken .
    Solsikken . Tilmeldt:
    aug 2009

#14   19. aug 2009 Da det er så følelsesladet kunne det godt være, at jeg ville vælge at gøre det over sms, og så skrive noget med, at det er en svær beslutning, og at du ikke har mod på at ringe, da du er enormt ked af det, som du vil sige til hende. Det kommer an på, hvad du har det bedst med - jeg ville nok bare være så ked af det, at jeg ville have svært ved at skulle sige det enten ved et møde eller en telefonsamtale.

Du skal selvfølgelig gøre det, som du har det bedst med. Og på mange måder er det også en god idé at ringe, i og med at du kan få sagt nogle flere ting, og hun kan sige noget til dig. På sms kan det være svært at have en længere dialog.

Kommentér på:
Ked af det :'( .. Dum veninde!!!!!!

Annonce