{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

hvad er der galt med mig.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er på kontanthjælp og Anna er lige startet i DP ,alligevel kan jeg slet ikke sparke mig selv til "jobsøgnings kursus" som jeg skal i følge kommunen for at få nogle penge.
Jeg har nogle dage svært ved bare at stå op.
Jeg har en million ting at tænke på, vi skal finde et andet sted at bo, manden og jeg er ikke på talefod- jeg har en baby i maven....
Er jeg ved at få en depression?
På overfladen ser altid jo rigtig godt ud, men jeg føler jeg er ved at falde helt fra hinanden.... kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst....

Jeg ved godt man ikke bare kan gå hjemme og score penge fra kommunen og det er heller ikke det jeg er ude på, jeg kan bare slet ikke tage mig sammen til noget...synes det hele er kaos

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er der galt med mig....
  • #2   5. apr 2011 Jeg syntes du skulle få en tid hos lægen og få en snak der... Der kan jo være mange ting der kan være galt, og specielt når man er gravid og det halter på privatfronten...

• #3   5. apr 2011 Jeg vil absolut råde dig til, at kontakte din læge, eller evt. din SP og få en god snak med en af dem.
    Og så må du sætte manden ned og sige til ham, hvordan du har det, og at det ikke ligefrem hjælper på energiniveauet, at I ikke kan snakke sammen.

• #4   5. apr 2011 problemet med lægen er bare at jeg har et lægehus og min egen læge ikke har tid før i maj så det blir en anden læge jeg kommer ind til. De kender mig ikke fordi jeg ikke har haft det lægehus så længe så ved ikke om de kan "forstå" mig....

• #6   5. apr 2011 Har du ikke stadig kontakt med SP, som du fik da Anna blev født? min erfaring er, at de er rigtig gode til at identificere, hvad problemet kan være. Ikke for at male fanden på væggen, men du kan jo have haft en fødselsdep. fra din ældste datter, som bare ikke er blevet opdaget.... og hvis du snakker med hende, og hun mener der skal gøres noget, så er jeg ret overbevist om, at hun kan være behjælpelig med, at du får en hurtigere tid hos din egen læge.

• #9   5. apr 2011 det lyder meget vel som en depresion har din læge slet ikke akut tider?? prøv at kontakte lægen og fortæl din situation så kan det være du kommer før til

• #10   5. apr 2011 jo de har akut tider men så kommer jeg til en af de andre læger.... jeg er bare så ked af det. ved ikke engang hvordan jeg skal fortælle lægen om hvordan jeg har det....

• #14   5. apr 2011 vis du stadigvæk har kontakt til den sundhedsplejske der kommer/kom i hjemmet da du fødte 1 baby, hende kender du jo fornemlig rigtig godt og er åben over for hende så tag en snak med hende vis du ked af det med de akutte tider på lægehuset ( kender alle de læger på det læghus og de ikk hurtige)
    Eller vis du har samme jordmor som 1 gang du fik barn så ring og snak med hende om du kan få en tid?

så syntes jeg du skal tage en snak med manden så han osse forstår hvordan du har det for vis du van holde hus og have hjemme og der så ikk skere noget i hjemmet mere tænker han sikkert det fordi du dovn eller bare ikk gider han kan jo ikk tænke dine tanker derfor er det vigtig du fortæller ham 100% hvordan du har det både i hjemmer og parforholdet..

håber det lykkes for jer / dig..

Kommentér på:
hvad er der galt med mig....

Annonce