7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
hvad er der galt med mig.... {{forumTopicSubject}}
Jeg er på kontanthjælp og Anna er lige startet i DP ,alligevel kan jeg slet ikke sparke mig selv til "jobsøgnings kursus" som jeg skal i følge kommunen for at få nogle penge.
Jeg har nogle dage svært ved bare at stå op.
Jeg har en million ting at tænke på, vi skal finde et andet sted at bo, manden og jeg er ikke på talefod- jeg har en baby i maven....
Er jeg ved at få en depression?
På overfladen ser altid jo rigtig godt ud, men jeg føler jeg er ved at falde helt fra hinanden.... kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst....
Jeg ved godt man ikke bare kan gå hjemme og score penge fra kommunen og det er heller ikke det jeg er ude på, jeg kan bare slet ikke tage mig sammen til noget...synes det hele er kaos
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Og så må du sætte manden ned og sige til ham, hvordan du har det, og at det ikke ligefrem hjælper på energiniveauet, at I ikke kan snakke sammen.
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Eller vis du har samme jordmor som 1 gang du fik barn så ring og snak med hende om du kan få en tid?
så syntes jeg du skal tage en snak med manden så han osse forstår hvordan du har det for vis du van holde hus og have hjemme og der så ikk skere noget i hjemmet mere tænker han sikkert det fordi du dovn eller bare ikk gider han kan jo ikk tænke dine tanker derfor er det vigtig du fortæller ham 100% hvordan du har det både i hjemmer og parforholdet..
håber det lykkes for jer / dig..
hvad er der galt med mig....