{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt {{forumTopicSubject}}

Min datter på 9 uger har i snart 14 dage rallet... Forrig gang ved lægen konkludere de at hun havde influenza og forkølet...

Hun har nu meget hård mave, hendes mave er helt spændt og hun presser og presser uden der kommer noget ( hun har dog hård afføring en gang om dagen) og hun raller stadig... Og hun græder så tårene løber ned af kinderne og hendes temperatur ligger mellem 35,8 - 37,5...

Hvad er der galt med mit lille pus?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt
  • #2   14. nov 2011 Ville klart råde dig til at kontakte lægen. Både ang rallen og afføringen.

  • #4   14. nov 2011 Er lige kommet fra lægen... Og fik bare af vide jeg skulle holde øje med hendes temperatur, give hende det kogte vand og sukkervand hun vil ha... Og vil hun så ikke holde øjenkontakt eller får blå læber skulle jeg kontakte dem igen for så måtte de indlægge os...

    Hun får nan pro, har prøvet en del andet, men det får hun mere mave kneb af


  • #5   14. nov 2011 Laver nan ikke en syrnet erstatning du kan blande med den hun får i forvejen? Det hjalp på Alexanders mave..

    Alexander blev syg da han var omkring 8 måneder mener jeg... Der sagde lægen at det bare var en forkølelse, selvom han rallede helt forfærdeligt... Det gjorde han i hele 3 måneder efter hans snot var stoppet og jeg var til lægen 4 gange og 5 gang sagde jeg at hvis ikke han kunne finde ud af hvad det var måtte jeg skifte læge. Så lyttede han på ham rigtig længe og sagde så at han havde astmatisk bronkitis!! (var til vagtlægen og fik det bekræftet).. Så hvis din datter bliver ved at ralle syntes jeg du skal få en anden læges vurdering så hun evt. kan få noget behandling smiley


  • #6   14. nov 2011 Ja jeg måtte ikke selv vælge hvilken læge jeg ville ind til... Må man godt blande produkterne?

  • #7   14. nov 2011 husk bare ikk at give hende for meget sukkervand - da det går ind og tager for et måltid og det må det ikk. der er ikk næring i det jo..

    men hvad med at give hende lidt laktulose ??? så hun får gang i maven ???

    mine tøser havde os MEGET hård mave - pressede sig næsten helt postkasserød i hovedet hele tiden. laktulose gav dem afføringen igen og så kom de af med det de skulle derefter - jeg smider lidt laktulose i deres flasker hver dag - da NAN eller bare MME kan give dem hård mave indtil de får lidt andet at arbejde med nede i deres tarme smiley



  • #8   14. nov 2011 Alexander fik allomin den alm. blå.. og den fik han hård mave af... så købte jeg en syrnet og gradvist blandede lidt mere i til dosen passede ham og der kom gang i hans mave... Så fik han det sådan noget tid.. og så kørte jeg det gradvist ud igen, så han kun fik den blå... Jeg ved ikke hvordan det er med andre mærker.. men med allomin er doseringen med den blå og den grønne ens.. og ja.. man må gerne blande dem smiley

  • #9   14. nov 2011 Allomin gylpede hun rigtig meget af...

    Laktulose er det sammen som sukkervand - det havde min venindes sp sagt til hende


  • #10   14. nov 2011 laktulose giver bare bedre effekt... sukkervand er godt men ikk ligeså godt da det tager et måltid.... sådan har børnelæger sagt til mig...


  • #12   14. nov 2011 Nej for søren smiley Siger heller ikke du skal give hende allomin... Men laver nan ikke også en syrnet erstatning, som du kan blande med den hun får? smiley

  • #13   14. nov 2011 Jeg tror ikke nan laver en syrnet...

  • #14   14. nov 2011 Lakulose skal gives i samarbejde med sp ikk?

  • #16   14. nov 2011 Nu har de lavet nan om ved jeg... Men før hed den syrnede Nan H.A Mener jeg smiley

  • #17   14. nov 2011 mener alt HAnan er med afførigns midl i .. men nej du skal helst ikk blande mærker men alt inden for nan sker der ikk noget ved min piger får dælme ondt i maven vis hun ikk får det hun plejer

  • #18   14. nov 2011 NAN har ikk afføringsmiddel i deres produkt. NAN HA er for allergi børn og skulle være en lille smule mildere mod maven - men kender børn som får hård mave alligevel. det er fordi det ikk gør tarmene våde eller hvad man kan sige - det sker først når der kommer andet ned i tarmene smiley

    Laktulose kan du snakke med lægen om eller SP over telefon..

    der står på flasken 0-2år mener jeg er 6ml pr dag..
    vi giver kun 3ml - for at bare holde gang i tarmene og det synes børnelægerne vi har været i kontakt med er en god idé når man ved der erfaring med hård mave uden.. da det ikk er godt for børn at have det i længere tid nemli.


  • #19   14. nov 2011 Troede ikke hun mente om man måtte blande mærker men om man måtte blande de forskellige erstatninger smiley

  • #20   14. nov 2011 med hensyn til hendes rallen synes jeg ik det lyder ok at du skal vente og se når mine raller en smule lytter han og enten er det lungebætendelse eller atmatisk bronkittis og fik behandling med det samme..

    hvis jeg var dig ville jeg her når lægevagten åbner ringe til dem og sige du er utilfræds med at din læge ik vil give hende behandling og hvad han nu ellers sagde og du rigtigt gerne vil have dem til at kigge på det...
    det er ik ok at et barn skal ha det træls og man skal vente på det værste.


Kommentér på:
Hvad er der galt

Annonce