21. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
er små negativ over børnehaven.. {{forumTopicSubject}}
I Onsdags hvor de havde udedag i børnehaven kom jeg kl. halv 3 og hentede Sille.. Dér lugtede hun af tis og hendes underbukser og sokker var små fugtige, men man kunne lugte at hendes bukser stank af tid helt fra ende til anden.. De var tørre hvilket vil sige at hun har rendt rundt i et pænt stykke tid med tis bukserne.. Spurgte hendes hvornår de var sket og det skulle det angiveligt være omkring morgensamling, fordi hun ikke måtte gå når de holdte samling. hvis det passer har hun gået med tisbukser UDENFOR fra klokken 09:30
Siden da har hun haft småtisset i bukserne en del gange.. et problem hun ALDRIG har haft før.. Nu klager hun over at det gør ondt år hun tisser, og hun har tisset i bukserne 4 gange indenfor 7 timer, plus hun har været på wc et par gange.. Det er sådan noget sjat tisseri hun ikke mærker, og hun kan simpelthen ikke holde på det..
Jeg er lidt bange for at hun simpelthen har fået blærebetændelse af at have rendt med kolde bukser ude en hel dag.. Og jeg synes der er alt for lang tid til mandag..
Børnehaven har bare svigtet SÅ meget.. Torsdag sendte de hende på toilet 1 gang i timen for der ikk skulle ske uheld, alligevel var hendes underbukser fugtige og stank af tis da jeg kom..
Fredag havde hun fået skiftet bukser for sjat tisseri 2 gange i børnehaven plus fugtige, lugtende underbukser da jeg kom.. det samme herhjemme.. de løber bare, og det gør ondt at tisse
Det værste er at det KUN er deroppe problemet er..
Jeg ved sku ikk hvad jeg skal gøre altså..
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Det lyder det til hun har fået, både af at rende med våde underbukser i flere dage og dertil sikkert også siddet på deb kolde jord.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Har du taget en snak med personalet i bh om hvorfor de ikke skifter hende deroppe og lægger mere mærke til sådan noget?
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Jeg arbejder os i bh, & vil nu os sige jeg har på ingen måder oplevet en bh der har været så sjusket! det sq da ikke okay!!! Hvis det er sket før de sq ud, burde personalet & have været obs på det os fordi hun sikkert får bare lidt hjælp når de skal ud?
Jeg ville være rigtig sur & ked af det egentlig! Få din stakkels pige undersøgt ved vagtlægen, & derefter må du vente til Mandag også få taget en snak med dem, Jeg ville være rigtig rassende!!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
Et godt "middel" til I kan komme til lægen, er tranebærsaft.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Hold nu op det må ikke være sjovt for den lille pige! Synd for hende hvis hun har blærebetændelse på bh's bekostning.
Altså skete det for min dreng, puha jeg ville ha råbt & skreget tror jeg. Det fandme ikke okay! Ville være så ked af det på mit barn vejne, jeg ved selv hvor ondt det gør af have blærebetændelse
Håber den lille prinsesse hurtigt er ovre det
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
ps. Hold øje med om un får feber, gør hun det, skal du straks kontakte vagtlægen da det kan være tegn på nyreinfektion!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Jeg har haft taget det op før, fordi det er sket før.. Der ville de være meget obs på det.. Men det har jo været som at slå en pude, så tænker at skrive en klage til ledelsen og instutionskontoret.. Synes fanme det er grotesk at man risikere at få snotsyge børn hjem fordi pædagogerne har svært ved at passe deres arbejde.. Og det er sket 3-4 gange indenfor de små 8 måneder hun har gået der..
Alle andre steder er hun 100% renlig ligemeget om det er svømmehal. biograf, legelnad, når hun sover, når hun er ude og lege med andre osv... Eller var, for pt. kan hun jo ikke holde på det..
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg synes det er så trist at hun er blevet "tilbageholdt" til samling når hun skal tisse og at de så ikke en gang har lagt mærke til det, det er altså for vildt...!
Jeg ville helt klart også skrive en klage og så forklare alt, ned til mindste detalje.
mar 2008
Men fortsætter det imorgen køre jeg afsted til lægen med en urinprøve
Jeg synes det er grotesk.. Og sjovt nok er min ikke den eneste der er bange for at rejse sig når pædagogerne har talt.. En anden pige som min leger meget med, havde fået besked på at sætte sig og spise, ikke gå nogen steder.. Så hun satte sig op, og vupti så løb tisset ned af benene på hende.. Pædagogen havde sagt at hun skulle huske at gå ud og tisse hvortil pigen svarede at det måtte hun jo ikke, hun skulle jo spise..
Altså de må jo sige det på en hård måde siden dette sker? Sille er normalt ikke bange af sig, hvis hun skal sige noget, men hun må jo være utryg deroppe? En klage får de i hvert fald.
mar 2008
Udover dette tisseri probolem, er vi super glade for børnehaven, og det samme er Sille.. Vi har kun valget mellem 3 pga. stedet vi bor (Langt ude på landet). Den hun går i er den eneste inde i byen hun kunne få, og ud af valget på de 3 er det den absolute bedste
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men tranebærsaft er godt og det ville jeg starte med imorgen bare for at give det lidt tid til at virke hvis det kan hjælpe så er det jo fantastisk
mar 2008
Når man ikke kan få en bedre børnehave tror jeg de fleste er villige til at give det en sidste chance
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
Og ja det lyder meget som en blærebetændelse.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
mar 2008
er små negativ over børnehaven..