{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Aftnerne er blevet til et helvede :´( {{forumTopicSubject}}

Det startede imellem jul og nytår, at vores aftner går af h... til efter kl. 19 smiley

Sådan plejer det at være:
Nikoline får aftensmad omkring kl.18 (karfoffelmos m. grøntsager m.m.). Efter aftensmaden kommer hun i nattøj og bliver gjort senge klar.
Omkring kl 19:30 får en hun flaske og bliver puttet og sover så ca. 12 timer smiley

Sådan er det nu:
Nikoline får aftensmad omkring kl.18 (karfoffelmos m. grøntsager m.m.). Efter aftensmaden kommer hun i nattøj og bliver gjort senge klar.
Omkring kl. 19 begynder hun at vise træthedstegn og vi tilbyder hende en flaske, hvilket hun ikke vil have smiley Hun bliver så puttet op i seng og sover PRÆCIS 45min. og så vågner hun op i et skrig som om at nogle banker hende...
Hun bliver selvfølgelig taget op, men hun fortsætter med at skrige. Hun er helt stiv i kroppen og laver flitsbue smiley
Hverken mig eller thomas kan få hende til at stoppe igen...
Hun skriger i ca 30min. og så har en hun lille pause på MAX. 5min og så begynder hun igen smiley
Sådan fortsætter vores aftner så i 2-2½ time, hvor hun til sidst græder sig selv i søvn i en af osse´s arme...
Vi ligger hende så i seng igen, hvor nogle aftner er vi heldige at hun så bliver ved med at sove, men andre aftner vågner hun igen og så starter vi forfra...

Det skal siges at når hun har sine skrige/græde turer, så bliver hun både skiftet tilbudt mad. m.m. men intet hjælper smiley

Nogle der har nogle råd til hvad vi kan gøre, eller hva der evt. kan være i vejen..?

Dagene er som de altid har været, så tror ikke at det har noget med dem at gøre...

Karina (Nikoline 6½mdr.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftnerne er blevet til et helvede :´(
  • #1   6. jan 2011 jeg tænker måske en mild mellemøresbetændelse, så synes i skal til lægen og få det tjekket så i evt kan undlade dette.

• #2   6. jan 2011 Jeg tænker om hun vågner af drømme. Min datter har altid vågnet efter præcis 45 min. fra sin middagslur og bliver så puttet igen.
    Men jeg ville da helt sikkert få hende tjekket ved lægen for en sikkerheds skyld.

• #3   6. jan 2011 Vi har haft lidt ala det samme for ikke så længe siden. Her handlede det om tryghed. Vi havde en periode hvor han blev puttet inde på sofaen ved siden af os og så tog vi ham med ind i sengen når vi gik ind.

Nu er vi tilbage til at han bliver puttet på eget værelse, han vågner som regl et par gange og skal have sin sut. Men slet ikke noget der minder om to timer.

Kan som andre skriver også være du skulle gå en tur til lægen, bare for en sikkerheds skyld smiley

• #4   6. jan 2011 Pyha det lyder ikke rart for nogen af jer. Få tjekket hende ved lægen og prøv at ringe til jeres sundhedsplejerske, de kan give nogle kvalficerede råd.

• #6   6. jan 2011 Sådan var Noah også der var intet om dagen men til aften kom det, det lyder som det samme med Noah fandt ud af at det kunne være det night terror hvor de drømmer, også bare brug for tryghed Noah sov inde mellem os i 4 mdr (fra han var 1år til 1,4 år) indtil da har han sovet inde ved sig selv. Han ville ikke andet efter 4 mdr kom han i hans seng inde ved siden af os også senere i en ny seng på værelset nu er der intet...
    Mit bud er når der ikke er noget i løbet af dagen ville jeg ikke mene hun fejler noget men få det tjekket hvis du er trivel..
    Fakta om night terror:
    http://terror-night.blogspot.com/

• #7   6. jan 2011 vi har lige haft samme omgang med vores den mindste pige intet problem om dagen kun om aftenen og det var mellemøresbetændelse i det højre øre, 4 dage før havde vi behandlet venstre hvor der kom væske ud det gjorde der ikke i højre

• #8   6. jan 2011 Kan det være tænder?
    Ea gør lidt det samme .. Hun har sovet sammenlagt ca. 2-3 timer afbrudt i nat .. Hun skiftevis skriger helt uhæmmet og putter sig til os.
    I nat kunne jeg ikke trøste hende, måtte vække hendes far så han kunne hjælpe.
    Hun vil ikke have sutten, men heller ikke undvære den ..

Er sikker på det er Ea's tænder der er på vej ..

• #10   6. jan 2011 Tænker også kindtænder ...

Kommentér på:
Aftnerne er blevet til et helvede :´(

Annonce