{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.132 visninger | Oprettet:

Babymodel {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at melde min datter på næsten 8 mdr til som babymodel.
Har fået rigtig meget ros for hende, og at hun er både smuk og fotogen.
Kender nogen et babymodel bureau.
Hvad mener i om babymodeller?
Altså har en holdning til det. Og synes da det er okay, til en vis grænse smiley ..
Men kunne godt bruge nogle råd til det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babymodel
  • #1   24. dec 2010 Frederic er med på børnemodel.dk

• #2   24. dec 2010 Linda B. Han er også piv lækker, meeget meget køn..

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #3   24. dec 2010 Linda hold da op en smuk dreng du har dig !!! smiley Taber munden smiley

• #4   24. dec 2010 Linda p . Han er også en rigtig lækker smiley ..
    Hvad er mulighederne inde på børnemodel ? smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#5   24. dec 2010 Chancerne er jo ikke store smiley
    Der er SÅ mange der melder sine børn ind.
    "enhver so syntes bedst om sine grise"
    Når det så er sagt fortrækkes mulat-børn.
    Men men men. der gør det jo ikke umuligt. Men chancerne er små. smiley

• #6   24. dec 2010 Så er det måske heller ikke det sted man lige skal melde sig ind smiley
    Man har hver sin holding. ja, hun er fotogen. Men kan også se at hvergang jeg tager mit kamera, stråler der glæde ud af hendes øjne.
    Og selvfølgelig synes jeg da at min gris er den smukkeste. Og måske er jeg selvglad over for hende. Men nu har jeg hørt fra forskellige steder, selv steder med andre børn, at de siger at den lækreste baby er amalie, men måske ikke noget man skal sige højt.
    Men selvom man er gladest for sine egne, kan man sagtens se forskel på grimme og smukke børn. Er bare min mening smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#7   24. dec 2010 det er jo ikke kun på børnemodel.dk men generalt at det er sådan smiley
    Jeg skal ikke gøre klogt i om din datter kan bruges af nogen. Jeg siger det bare som det er. At det er mulat børn der fortrækkes.
    Og selv om din datter er smuk of fotogen, betyder det ikke at der er nogen der kan bruge hende. Det er jo uanset om det er mulat eller ej. For udvalget er bare SÅ stort smiley

• #8   24. dec 2010 Jeg syntes sagtens man kan se forskel på kønne, og ikke så kønne børn. Men jeg tror også at man skal huske at der er forskellige slags skønhed !
    Jeg syntes da også at Oliver er verdens smukkeste dreng smiley Og alle jeg kender siger da også at han er den skønneste, han er en rigtig charmer, men ingen Libero baby overhovedet smiley Men derfor er han alligevel den smukkeste for mig. Ja lidt svært at forklare men tror de fleste herinde ved hvad jeg mener

• #9   24. dec 2010 Jeg ved udmærket hvad du mener moar til Oliver ;). Og ja mulatbørn er nok dem der fortrækkes smiley .. Men tager chancen alligevel smiley .. Nu melder jeg hende til. Og prøver lidt forskelligt. smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#10   24. dec 2010 Forstår godt du prøver smiley Det er ikke det. Men du skal bare også være klar over det, så du måske ik går hen og bliver skuffet hvis ikke i bliver kontaktet.
    Det har jo ikke noget at gøre med om hun er smuk eller ej, trods alt smiley
    Men held og lykke med det.

• #11   24. dec 2010 Carina C - Gør det ikke for min skyld. Måske lidt. Men bliver ikke skuffet smiley .. Gør det så hun kan få sig en god opsparing trods alt, er kun en moar på snart SU .. Så hun kan lave en lille opsparing. Men hun elsker bare de kameraer og mennesker. Så tror hun ville nyde det. smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#12   24. dec 2010 Det er for alt i verdenen også vigtigt !! Altså at det hele er til gode for hende, så hun ik får dårlige oplevelser af det. Men det er de som reglen også gode til når det omhandler børn smiley

• #15   24. dec 2010 Malene. Amalie har ikke så meget hår på hovedet endnu. Men det er også tykt og mørkt indtil videre. Amalie har de største brune øjne. og det er det (som jeg får fortalt) at man falder sådan for. og hendes kropsbygning. Lidt babyfe' smiley .. - Men også måden amalie er på. Meget åben, altid glad. Godt nok en lile bestemt dame. Men hun elsker andre mennesker. og børn, uha. de er meget interresante. Amalie er også langt fremme med hendes talefunktioner. og måden hun interessere sig for andre (folk og ting) for.

• #16   24. dec 2010 Williams moar. - Det er rigtigt. Har billeder af amalie på profilen, så du kan selvfølgelig altid selv se om muligheden er der smiley

• #17   24. dec 2010 tak....

Vi meldte ham ikke til pga hans 'look' - da alle børn er pæne i sig selv. Vi valgte at sige ja til at være med på deres side, da de syntes han var et godt 'emne' at have med på deres side.

Hvem går ikke til babysvøm - baby stimulastik osv? det er da også udstille sig selv og sit barn.

Vi fik da tilbudt at komme med til bella center den 12 dec..

Men takked nej, både pga af afstand - hans laaange middags lur og så det at han skulle indlægges der op til..

Så vi tænker og har altid tænkt på Frederic først, lige fra da han kom ud. Vi har til dd ikke været ude til sent (efter kl 19.30) med frederic.(sker der for meget kaster han op og det har han ikke 'råd' til med den vægt han har)
    Han har altid sovet og blevet puttet hjemme i hans egen seng.
    Han er ikke blevet passet af andre end dp i hans liv.
    Har han en fysisk dårlig dag, tager vi ingen steder - selv indkøbsture bliver udsat.
    Er han træt ved afh i dp - slæber vi ham heller ikke med ud at handle osv.

Men satser da på der kommer noget herovre på fastlandet eller fyn.

• #18   25. dec 2010 Linda P - Jeg vil heller ikke tillade Amalie at komme ud hvis hun er syg eller lign. Hun elsker nu shoppingture. Og det med at komme ud, er noget af det bedste hun ved. Jeg har også en regl med at jeg vil have hende hjemme inden kl 5. Pga spisning, bad og puttetid kl 19. Og det skal overholdes. også pga stabilitet. smiley Vil hellere ikke rejse for langt med hende. Men har Familie de fleste steder i hele danmark, så er der foto, shows osv, så kan jeg altid ta op omkring dagen før og hjem igen dagen efter (: Så tænker også på at jeg ikk vil stresse hende. Så hun bliver forvirret. smiley

• #19   25. dec 2010 BM

Kommentér på:
Babymodel

Annonce