{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.240 visninger | Oprettet:

Babymodel {{forumTopicSubject}}

Hej
vil lige høre jeres mening, vi har overvejet at melde Maiken (vores datter på 6,5 mdr) til at være babymodel, da alle folk siger at hun er et meget kønt barn, og hun elsker at blive fotograferet. Er der nogen af jeres unger som har prøvet det, og hvordan bærer man sig an med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babymodel
  • #2   11. feb 2009 Jeg har haft et modelbureau for nogle år tilbage og leveret børnemodeller til bla. TDC og andre store kunder. Til biograf film og tv-serier.

LAD MIG SIGE DET LIGE UD. der er intet være end spædbørne forældre ! SORRY haha smiley Men seriøst, alle forældre syns deres børn er bedååååårende og de vil så gerne have dem med i et bureau, så de kan fortælle alle at deres børn er babymodel. Afviste jeg deres børn, blev de snotfornærmet og skulle altid have en god grund, for hvorfor deres barn ikke var "godt nok" Optog jeg dem og fik de ingen opgaver, skulle jeg høre fra dem igen og igen brokke sig og rykke efter opgaver. Skulle det hænde at får opgaver, forventer de en løn som Helena Christensen til deres barn, intet mindre kan gøre det. ;-S

Men værst af alt. de kan ikke gøre sig ulejligheden at opdaterer bureaet med nye billeder af deres barn. Et barn som jo ændrer udseende hele tiden i så ung en alder. Der skal nyt billede ind ca. hver 2.uge!

Jeg spildte så megen tid på at maile og rykke i forældre efter nye billeder. Og da Sygesikring Danmark kontaktede mig for at benytte en charmerende pige med manglende fortand, måtte jeg lyve og sige hun var på ferie i den måned, fordi det viste sig at ungen nu var 2 år ældre end på billedet og tanden for længst var vokset ud. NØØØØJ jeg var træt af baby/børne- modeller og deres forældre. og efter et par år, lukkede jeg ned og gik over til dyre i stedet smiley de var noget nemmere.

Anyway, når det så er sagt, så vil jeg gerne opfordre dig til at kontakte et bureau. Men siger de nej, så respekter det. Siger de ja, så vis dem idet mindste den respekt at holde dem jævnligt opdateret med nye billeder af bebs smiley

Held og lykke herfra smiley

• #4   11. feb 2009 Hej igen, og tak for jeres input, Mamasita kan godt se din pointe:) Men nu hvor du har været inden for branchen, kender du så evt. hvilke bureauer man skal gå til og hvilke man bare skal holde sig langt væk fra?

• #5   11. feb 2009 Synes også at vores søn ( og nu også datter ) var ualmindeligt charmerende som baby og endnu mere som lille dreng nu..
    Vi skrev også til et bureau på nettet men fik aldrig svar - Ikke engang et nej tak.
    Så det tog vi som at det kun var os og vores omgivelser der var enige med os *G*

Men prøv at google 'børnemodel' eller sådan noget på nettet. VIl vædde at der kommer en del burearer frem smiley

• #9   14. feb 2009 hej smiley prøv pralamodels.dk, de er hæderlige og der står hvordan du skal bære dig ad. Men pas på med de små modelbureauer, de er ikke allesammen helt fine.

Mvh
    Thomas

(link fjernet)

• #10   14. feb 2009 Hej thomas, tak for tippet!

Kommentér på:
Babymodel

Annonce