{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Sove rytme.... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen tøser.....

Håber i kan hjælpe lidt.
Min datter er 3,5 mdr. Hun har overhovdet intet problem med at sove om natten. Hun bliver lagt i seng mellem 18 og 19, afhængigt af hvornår hun skal have sin godnat flaske. Hun sover et sted mellem 10 og 12 timer, og skal kun have 1 flaske om natten.
Problemet er, at hun ikke vil sove om dagen. Hun tager maks 30 min et par gange om dagen. Dette resulterer så i, at hun bliver total overtræt og mega sur......
Hvad skal man gøre for at hun bare tager et par timer i træk, dette er mere fo hendes egen skyld?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove rytme....
  • #1   20. nov 2010 åh hvor lyder det bare velkendt :o) sådan var min lille pige også indtil hun var over ca 6 måneder.. hun ville ikke sove i barnevognen og sov kun 30 minutter til 45 minutter af gangen..
    hun blev dog ikke overtræt så vi gjorde ikke noget for at få hende til at sove mere..

    men pludselig en dag puttede hun sig bare i barnevognen (prøvede til hver dag) og så sov hun 2 timer og det gjorde hun igen om eftermiddagen og det har hun faktisk gjort siden den dag..
    Så jeg ved ikke hvad det var der gjorde at hun pludselig sov mere end ellers, måske fordi hun blev mere aktiv på gulvet og fik mere fast føde? jeg ved det virkelig ikke, men nu sover hun for det meste 2 en halv time om morgenen og mellem halvanden og to timer om eftermiddagen :o)

    håber i finder en løsning :o)


Kommentér på:
Sove rytme....

Annonce