696 visninger
|
Oprettet:
Sove rytme.... {{forumTopicSubject}}
Godmorgen tøser.....
Håber i kan hjælpe lidt.
Min datter er 3,5 mdr. Hun har overhovdet intet problem med at sove om natten. Hun bliver lagt i seng mellem 18 og 19, afhængigt af hvornår hun skal have sin godnat flaske. Hun sover et sted mellem 10 og 12 timer, og skal kun have 1 flaske om natten.
Problemet er, at hun ikke vil sove om dagen. Hun tager maks 30 min et par gange om dagen. Dette resulterer så i, at hun bliver total overtræt og mega sur......
Hvad skal man gøre for at hun bare tager et par timer i træk, dette er mere fo hendes egen skyld?
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 919
hun blev dog ikke overtræt så vi gjorde ikke noget for at få hende til at sove mere..
men pludselig en dag puttede hun sig bare i barnevognen (prøvede til hver dag) og så sov hun 2 timer og det gjorde hun igen om eftermiddagen og det har hun faktisk gjort siden den dag..
Så jeg ved ikke hvad det var der gjorde at hun pludselig sov mere end ellers, måske fordi hun blev mere aktiv på gulvet og fik mere fast føde? jeg ved det virkelig ikke, men nu sover hun for det meste 2 en halv time om morgenen og mellem halvanden og to timer om eftermiddagen :o)
håber i finder en løsning :o)
Sove rytme....