{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.486 visninger | Oprettet:

køb af nr 2 barnevogn eller? {{forumTopicSubject}}

Da jeg venter nr 2 til april, skal jeg snart finde ud af hvad vi lige skal gøre, egentlig havde vi bare tænkt os at købe endnu en barnevogn da Oliver er 21 mdr når lillesøster/lillebror kommer til verden og derfor stadig vil bruge sin barnevogn, men vi har en emmaljunga uniq, og en klapvogn emmaljunga nitro city, og overvejer at købe en compioverdel til klapvognen og brude den som barnevogn til Oliver vosker ud af sin, men vil jeg blive træt af ikke at have en rigtig barnevogn til den lille, og også gerne kunne gå ned og hente Oliver i dagplejen som ligger 30 min gågang herfra, men kan der komme søskende sæde på en kompioverdel, eller, er godt nok lidt i tvivl, det er ikke pengene der gør så meget vil bare gerne have det jeg bliver gladest for og Oliver skal ikke skifte barnevogn pga at han bliver storebror.
måske er det praktisk med 2 barnevogne når den lille nye skal i dagpleje så vi har en hjemme og en i dagplejen, men synes det er lidt svært.

Hvad har i andre gjort med børn der er tæt på hinanden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af nr 2 barnevogn eller?
  • #1   8. nov 2010 Er faktisk i samme situation, skal have barn nr. 2 her til december og har i forvejen en dreng på 2 år. Han sover også stadig i hans barnevogn og elsker den, vil ikke sove til middag inde. Syntes heller ikke han skal "straffes" fordi han skal være storebror..

    Han bliver passet i en privat vuggestue og har ikke barnevogn med derom, så bruger den kun i weekenderne. Vi har derfor tænkt os at anskaffe en ekstra barnevogn ellers vil min bedre halvel måske lave en krybbe, så vi så kan bruge når de begge skal sove i weekenderne. For til hverdag når jeg skal gå hjemme med den lille ny, kan vi jo snilt bruge den barenevogn vi har.

    Har dog købt et søskendesæde til at sætte ovenpå barnevognen, men også et hvor han både kan sidde og stå ved mine ben, hvis du forstår.. ??



  • #2   8. nov 2010 Jeg har to barnevogne her hjemme, Noah sover nemlig stadigvæk til middag i den;0) Det havde jeg osse dengang jeg fik Caroline hvor Patrick var 23mdr..

  • #3   8. nov 2010 altså både et ståbræt og et søskende sæde?

    Ja så er det ikke så meget han bruger sin, men Oliver vil heller ikke sove inde, og det skal han da heller ikke fordi der er en anden der skal bruge hans barnevogn, der sker nok forandringer i hans liv til den tid tænker jeg! men Oliver bruger den hver dag så vi skal finde en løsning til den lille, ihh har lyst til at købe alt, så man bare kan vælge fra dag til dag, men det er jo latterligt hehe..


  • #4   8. nov 2010 Ja for havde først købt et ståbræt som også kan bruges til at sidde på men syntes også det var træls han måske skulle sidde dernede, men ville nok heller ikke gide stå heletiden, så syntes det var fint med et kombi bræt. Men endte så med også at købe et søsekendesæde til at lægge ovenpå vogenen..

    Ja ville da også gerne have en lækker barnevogn mere, men når der ikke rigtig er behov for det så tror jeg vi køber en pæn brugt vogn også laver min kæreste nok en krybbe også..


  • #5   8. nov 2010 Min søn er 20 mdr når lillebror kommer, Vi har også en emmaljunga uniq til min søn, og vi har bestilt en uniq mere til den næste...

  • #6   8. nov 2010 hehe så er jeg da ikke den eneste der kan finde på det, jeg ville være ked af hvis min søn skulle have en anden vogn og synes når man først man har prøvet en uniq kan andre vogne ikke være med, så det skal også være en uniq igen hvis vi køber en mere, men nok en brugt hvis jeg kan finde en pæn en =)

  • #8   8. nov 2010 der blir 14 mdr mellem mine de 2 yngste og jeg køber en tvillingeklapvogn og så køber jeg en pæn brugt barnevogn til den lille ny kan sove i - vil næsten ikke købe ny barnevogn, da jeg jo ikke kan gå med 2 vogne og vurdere at klapvognen vil blive den primære vogn til når vi skal nogle steder, hvor barnevognene jo så kun vil blive brugt til at sove i.

    jeg havde søskendesæde til victor (på det tidspunkt 2 1/2) og jeg sys ik det fungerede særlig godt og freja sys ik det var morsomt han sku sidde der og spærre hendes synsfelt smiley


Kommentér på:
køb af nr 2 barnevogn eller?

Annonce