Knap 3 mrd og vil ikke spise ! {{forumTopicSubject}}
Hej ..
Min søn på knap måneder har siden mandag aften ikke ville spise sin MME , han plejer at tage omkring 200 ml hver 4-5 time , men har kunne få ca. 400 ml ned i ham om dagen .. Han skriger og bliver virkelig utrøstelig hvergang jeg prøver at give ham noget ..
Jeg har været ved lægen med ham igår , men da han smiler og virker interesseret i alt det der sker omkring ham er det "OKAY" mener lægen , han har hostet rigtig meget siden fredag aften og været så utrøstelig lige siden
Vi har været indlagt på børneafdelingen i en uge pga han gylper rigtig meget og skriger voldsomt lige bagefter - på sygehuset tabte han sig ½ kg på den uge (vi blev udskrevet for en uge siden) Det var som om de opgav ham til sidst efter scanningerne ikke viste så meget - han fik noget i drop , hvis han nu skulle have en infektion i kroppen et sted (sagde de)
Han har altid gylpet meget og skreget meget (en form for kolik mener SP'en) men han er helt allerledes efter vi blev udskrevet , han skriger ikke så meget mere , men han sover (han er helt væk , når han sover og han sover lige til han selv vil vågne igen , man kan mange ting med ham i søvne , fx give ham bad)
Er det bare mig som er en tudeprinsesse eller ?
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Og hvis ikke de vil indlægge dig så ring til Jordmor døgn vagten, for det går bare ikke....
sep 2008
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 11
Vi tog ud til min svigerforældre og sov derude , fra kl.18 til 12 næste morgen drak han kun 50 ml
Vi ringede til Sp'en som kom med det samme (elsker den SP) Hun kom kl.13.30 og vi snakkede mens hun undersøgte ham - han havde tabt sig 500 gram igen så på en måned (med en indlæggelse på 1 uge fra den 20 til 27 okt.) har han tabt sig 1 helt kg
Vi kom ind på børneafdelingen efter aftensmaden - han spiste 200 ml på 10 minutter
Mvh Anna
sep 2008
maj 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 263
Knap 3 mrd og vil ikke spise !