{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

ligegyldigt.. {{forumTopicSubject}}

ej okay, så sidder jeg på facebook og bliver fuldstændig "svinet" til af en pige fra Vallensbæk....
historien lyder sådan:

I dag var jeg i Waves i Hundige med min forlovede og ser en dreng jeg syntes virker bekendt, jeg siger dog intet til ham men går bare videre uden han ser mig...
Når jeg så kommer hjem, skriver jeg til ham jeg tror det er på facebook om han arbejder der... Med det samme er hans dame der og skriver "tjekker du min fyr ud eller hvad?" hvor jeg så svare "niksen smiley gik selv med min egen, såå .. sys bare det lignede ham smiley bare rolig, hehe." hendes svar lyder sådan her: "Er du nu sikker? smiley er skam helt rolig, hvis jeg er mere rolig tisser jeg i bukserne. Kan ikke se nogen grund til at du skriver på min fyrs væg, du burde være fuldstændig ligeglad!"

Jeg svarede altså sådan her "ej okay, roolig :'/ kan så ikke se nogen grund til du bliver "jaloux" over at jeg spørger om han arbejder der fordi jeg syntes det lignede ham.... øhmm, men det nok bare mig så smiley skal nok lade din fyr helt være så hvis du bliver så hurtig jaloux... sry!!!! "

Skulle det være min fejl at jeg nu spørger om sådan noget??? hmmm, syntes hun strammer den lige rigeligt!!! - dette skal lige siges at det faktisk aldrig er en fyr jeg har mødt før, bare en jeg skrev med dengang man var de der 14-15år smiley

UNDSKYLD HVIS DEN BLEV LIDT LANG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ligegyldigt..
  • #1   29. sep 2010 Mie smiley

Jeg havde sku bedt hende om at lukke nummeren xD
    ærligtalt, bare fordi man er ens kæreste.. er det ikke ensbetydning med man skal kontrollere hver gnag de trækker vejeret -.-'' iih hader sådan nogle s:

• #2   29. sep 2010 og hun køre den bare længere og længere ud... undskyld, er det bare mig eller virker det ikke lidt barnligt??? eller, ja, nogle er selvfølgelig mere jaloux anlagt end andre

• #3   29. sep 2010 mie..

det er total 14års agtigt s; hahah

• #4   29. sep 2010 ja det er 14års agtigt... se lige her så:

HENDE: Er ikke jaloux, kan bare ikke se hvad GRUNDEN er til at skrive og spørge ham om ting og sager - betyder bare du gerne vil snakke med ham smiley Ja det er bare dig haha. Og ja tak, du skal lade ham helt være.

MIG: hahaha, han må simpelthen ikke snakke med andre piger?? omg!!! shit en overbeskyttende kæreste man!! det skal lige siges jeg faktisk aldrig har mødt din fyr irl, så der er ikke noget at være bekymret for smiley og kan slet ikke se jeg skal lade ham være hvis ikke du er jaloux?? hmm,

HENDE: HAHAHAHHAHAHA ... Så kan jeg ikke engang se hvorfor i overhovedet er venner herpå. Shit hvor twistet!!!! smiley og jo det må han sagtens, det skal bare være med måde, if you know what i mean. Haha du har lige sagt du ville lade ham være. Gal en lille forvirrende unge man :o) det helt synd jo. - Undskyld jeg spørger, men hvor gammel er du lige?

MIG: syntes nu mere det er dig som er forvirret!!! OG FUCKING JALOUX! hvad fanden sku jeg med ham når jeg er forlovet i forvejen og faktisk venter barn med ham... hmm, men ja... skal nok lade ham være... glæder mig så bare til den dag han indser hvor jaloux en kæreste han har og hvor mange af hans "pige-veninder" der bliver smidt væk efterhånden.. sry kevin, men forstår virkelig ikke det her smiley syntes det er ret langt ude af en voksen pige der lige er flyttet hjemmefra at være... det her ligner jo noget tøser på 14 år gør..

HENDE: HAHAHA .. JA JA .. Der er bare INGEN GRUND til du skriver på min fyrs væg, grunden til du gør det er fordi du vil snakke med ham - og det ser jeg slet ingen grund til. That's it. Det siger du ikke? Det dig der lyder som en lille tøs på 13 å...r smiley du skulle have en billet ud af verden ligesom alle andre idioter. Og lige en ting til - kevin havde sku ikke været tilfreds med en fyr skrev sådan noget på min væg og tjekket mig ud udenfor eller sådan noget. Sååååe smiley jeg kender min kæreste bedre end du gør. I jo bare chat venner, hahahhahahahaha. Det jo til grin. SLUT PRUT DU!

MIG: puha, når du nu lige er flyttet hjemmefra, så se dog at bliv lidt mere moden tøs!!! siger heller ikke jeg kender ham bedre, overhovedet!!! men prøv tag dig sammen tøs, kan godt være du elsker ham overlykkelig højt, heeeeeeeeeelt op til skyerne, men kevin og jeg har faktisk skrevet sammen før på chatten herinde, så sent som for ja, 2-3 uger siden...
    men ærlig talt, gider ikke bruge min tid på sådan en som dig... det er da bare en typisk model snob det der!! og forresten, så vidt jeg kan læse mig frem til stammer du fra færørerne, burde det så ikke være dig der skulle have en billet ud af DANMARK!? smiley ej sorry.. men du skulle lige have den!

HENDE: Hahahah nej det gør jeg så ikke lige du smiley til grin!

MIG: Nå ;D

undskyld, skal selvfølgelig ikke blande alle jer ind i det smiley

• #5   29. sep 2010 Syntes måske også det er lidt 14 års agtigt at lave sådan et indlæg her smiley

• #6   29. sep 2010 startede også med at spørge om det kunne være MIN fejl at spørge om sådan noget... det er så endt med jeg har slettet ham som ven, for jeg gad ikke mere.

• #7   29. sep 2010 haha jeg havde ignoreret hende smiley

• #8   29. sep 2010 eller nej først havde jeg svaret hende og beggrundet hvorfor og med det svar du skriver hun kom med der - så havde jeg ignoreret hende derefter smiley

• #9   29. sep 2010 jeg plejer normalt også at ignorere sådan noget, plejer slet slet ikke at være til sådan noget dér... men det der syntes jeg lige var at pisse mig lidt af, MÅSKE har det noget at gøre med jeg er så træt i dag efter 4 timers gåtur i 39 uge i gågaden i dag... og at alt bare har pisset mig af idag ??

• #10   29. sep 2010 Ej Mie, så fik hun jo sin vilje!
    Men jaa det er da skide latterligt! Ved du, hvad hun hedder? Jeg kender nemlig rigtig mange i hundige området. smiley Kunne være meget sjovt, hvis jeg kendte hende :b

• #11   29. sep 2010 det lyder da som noget værre pigefnidder..

• #12   29. sep 2010 Mie.

jeg havde sku ikke ignoreret hende, og jeg havde ikke slettet ham.. og jeg var blevet VED med at skrive til ham.. kun for at irritere hende, og fordi jeg synes om ham som url ven. og det mener jeg ikke andre folk skal bestemme om jeg må ^^ han må være gammel nok til at snakke selv smiley

• #13   29. sep 2010 pernille ? han hedder Kevin Hansen og hun hedder Angelina Klein Rasmussen ... ;D de er lige flyttet sammen og hjemmefra for første gang begge 2 ;D i hundige området

• #14   29. sep 2010 nadiaa: jamen jeg har også andre ting at tage mig til her i aften smiley så gad ikke mere. hehe, hvis du forstår?

• #15   29. sep 2010 Hmm, kender dem faktisk ikke, desværre. smiley

• #16   29. sep 2010 hehe, nej det er nok os ligemeget ;D

• #17   29. sep 2010 Mie..

det gør jeg skam, og ville ønske jeg tænkte ligesådan.
    men jeg har aalt for meget temprament osv til at lade sådan en lille ting ligge haha smiley

• #18   29. sep 2010 Katja: det ved jeg ikke?? Har aldrig mødt de 2 personer smiley og Camilla: fedt nok... jeg kender hende heldigvis ikke... hvor er i 2 da fra??

• #19   29. sep 2010 Præcis :') har skam os slettet ham som ven og hun skriver ikke mere smiley

• #20   30. sep 2010 jaeee jeg fandt endda 2 fælles venner med hende. og må sige med de billeder hun viser så må hun lide af mindreværds komplekster, ellers viser man sig ikke frem på den måde

Kommentér på:
ligegyldigt..

Annonce