ligegyldigt.. {{forumTopicSubject}}
ej okay, så sidder jeg på facebook og bliver fuldstændig "svinet" til af en pige fra Vallensbæk....
historien lyder sådan:
I dag var jeg i Waves i Hundige med min forlovede og ser en dreng jeg syntes virker bekendt, jeg siger dog intet til ham men går bare videre uden han ser mig...
Når jeg så kommer hjem, skriver jeg til ham jeg tror det er på facebook om han arbejder der... Med det samme er hans dame der og skriver "tjekker du min fyr ud eller hvad?" hvor jeg så svare "niksen gik selv med min egen, såå .. sys bare det lignede ham
bare rolig, hehe." hendes svar lyder sådan her: "Er du nu sikker?
er skam helt rolig, hvis jeg er mere rolig tisser jeg i bukserne. Kan ikke se nogen grund til at du skriver på min fyrs væg, du burde være fuldstændig ligeglad!"
Jeg svarede altså sådan her "ej okay, roolig :'/ kan så ikke se nogen grund til du bliver "jaloux" over at jeg spørger om han arbejder der fordi jeg syntes det lignede ham.... øhmm, men det nok bare mig så skal nok lade din fyr helt være så hvis du bliver så hurtig jaloux... sry!!!! "
Skulle det være min fejl at jeg nu spørger om sådan noget??? hmmm, syntes hun strammer den lige rigeligt!!! - dette skal lige siges at det faktisk aldrig er en fyr jeg har mødt før, bare en jeg skrev med dengang man var de der 14-15år
UNDSKYLD HVIS DEN BLEV LIDT LANG
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Jeg havde sku bedt hende om at lukke nummeren xD
ærligtalt, bare fordi man er ens kæreste.. er det ikke ensbetydning med man skal kontrollere hver gnag de trækker vejeret -.-'' iih hader sådan nogle s:
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 394
mar 2010
det er total 14års agtigt s; hahah
apr 2010
HENDE: Er ikke jaloux, kan bare ikke se hvad GRUNDEN er til at skrive og spørge ham om ting og sager - betyder bare du gerne vil snakke med ham
MIG: hahaha, han må simpelthen ikke snakke med andre piger?? omg!!! shit en overbeskyttende kæreste man!! det skal lige siges jeg faktisk aldrig har mødt din fyr irl, så der er ikke noget at være bekymret for
HENDE: HAHAHAHHAHAHA ... Så kan jeg ikke engang se hvorfor i overhovedet er venner herpå. Shit hvor twistet!!!!
MIG: syntes nu mere det er dig som er forvirret!!! OG FUCKING JALOUX! hvad fanden sku jeg med ham når jeg er forlovet i forvejen og faktisk venter barn med ham... hmm, men ja... skal nok lade ham være... glæder mig så bare til den dag han indser hvor jaloux en kæreste han har og hvor mange af hans "pige-veninder" der bliver smidt væk efterhånden.. sry kevin, men forstår virkelig ikke det her
HENDE: HAHAHA .. JA JA .. Der er bare INGEN GRUND til du skriver på min fyrs væg, grunden til du gør det er fordi du vil snakke med ham - og det ser jeg slet ingen grund til. That's it. Det siger du ikke? Det dig der lyder som en lille tøs på 13 å...r
MIG: puha, når du nu lige er flyttet hjemmefra, så se dog at bliv lidt mere moden tøs!!! siger heller ikke jeg kender ham bedre, overhovedet!!! men prøv tag dig sammen tøs, kan godt være du elsker ham overlykkelig højt, heeeeeeeeeelt op til skyerne, men kevin og jeg har faktisk skrevet sammen før på chatten herinde, så sent som for ja, 2-3 uger siden...
men ærlig talt, gider ikke bruge min tid på sådan en som dig... det er da bare en typisk model snob det der!! og forresten, så vidt jeg kan læse mig frem til stammer du fra færørerne, burde det så ikke være dig der skulle have en billet ud af DANMARK!?
HENDE: Hahahah nej det gør jeg så ikke lige du
MIG: Nå ;D
undskyld, skal selvfølgelig ikke blande alle jer ind i det
jul 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 86
apr 2010
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
apr 2010
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men jaa det er da skide latterligt! Ved du, hvad hun hedder? Jeg kender nemlig rigtig mange i hundige området.
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
mar 2010
jeg havde sku ikke ignoreret hende, og jeg havde ikke slettet ham.. og jeg var blevet VED med at skrive til ham.. kun for at irritere hende, og fordi jeg synes om ham som url ven. og det mener jeg ikke andre folk skal bestemme om jeg må ^^ han må være gammel nok til at snakke selv
apr 2010
apr 2010
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
apr 2010
mar 2010
det gør jeg skam, og ville ønske jeg tænkte ligesådan.
men jeg har aalt for meget temprament osv til at lade sådan en lille ting ligge haha
apr 2010
apr 2010
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
ligegyldigt..