{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Babyer {{forumTopicSubject}}

jeg hsr fået af vide vi har fået os en kompentent baby der er meget vågen og nysgerrig samt udvikler sig meget hurtig da han ligger på legetæppe prøver på at rulle sig om på maven samt fået øje på sine egen ben når han sidder hos en af os.
er der andre som også har sådan nogen babyer for så vil jeg gerne høre hvordan jeres er til hverdag hvad søvn og mad angår.

K&K 20 DEC

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyer
  • #1   30. mar 2008 ja vi har også en herhjemme. noah er meget med og ville gerne rulle på maven pludre og rigtig grine. han sover ikke så meget og er utrolig glad for mad. er begyndt og få grød g dfter 3 dage kunne han spise ordenligt med ske..

• #2   30. mar 2008 ja også her.. vi har haft travlt med at sikre vores hjem fordi hun har været så hurtig..
    til 1½ års undersøgelsen der kan et barn kun stable 2-3 klodser og så går det galt.. men min datter fortsatte bare.. og min sundheds plejersek sad bare og gloede.. var helt forbavset..
    jeg er jo vant ved at hun gør det og vidste ikke at normalen var 2-3 klodser..
    men jeg vidste godt at hun var hurtig..
    rulllede som 4 mdr og sad uden stytte som 5 mdr kravlede som 6 mdr rejste sig op af ting lige efter at hun kravlede og så gik hun som 10 mdr..
    så jeg har aldrig haft en bebs denne gang.. har været lidt hårdt..

• #3   30. mar 2008 rikke s hvor gammel er din dreng

Kommentér på:
Babyer

Annonce