{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyer ;)
  • #1   24. mar 2011 haha ja jeg tænker baby nr 4, men det er bare ikke muligt, da manden lige er blevet steriliseret og kan ik helt finde ud af om jeg pludselig vil have flere fordi det ikke er muligt længere eller hva der sker smiley

men hvis i er friske på nr 3 så go for it smiley

• #2   24. mar 2011 hihi, ja sådan havde jeg det fra nr 1 til 2, men han var også en englebasse....så jeg kunne slet ikke vente med at komme igang igen....
    MEN frøkenen (Freya) er en meget humørsvingende pige, som nogle dage er glad og smilende, men fra det ene sekundt til det andet vender humøret og hun er ikke til at trøste eller putte (hun har meget bøvl med maven, der gør hende urolig). Dvs at tiden til Emil er lille når han først kommer hjem kl 16 og i seng kl 19.30 og der både skal spises og bades. Derfor er jeg i tvivl om om der skal flere babyer, da jeg nødig vil tilsidesætte Emil mere end vi gør nu.

Men har da stadig drømmen om at der skal en baby mere ind i familien, men først når Freya falder til ro. Havde jeg fået en baby der var lige så nem som Emil, var jeg gerne gået igang med det samme.

• #3   24. mar 2011 Dejligt at høre at det ikke bare er mig ;D for har godt nok tænkt på det noget tid smiley Anisha har altid været en nem pige om det er Liam osse, så hvis det stod til mig kunne vi godt igen, men min kæreste vil godt vente smiley

• #4   24. mar 2011 uhh ja jeg er SÅ klar til den næste, på trods af at vi har en lille skrige ballon, så er han alligevel så dejlig, at den næste da kun kan blive lige så fantastisk ;o)

Heldigvis er kæresten med på at den næste bare kan komme, så må vi se hvor længe vi skal vente denne gang :o)

• #5   25. mar 2011 Det er sku da fedt for jeg smiley fra vi fik den første til vi fandt ud af jeg var gravid igen gik der næsten et år smiley

• #6   25. mar 2011 Har har tanken og snakken også været oppe at vende, men hvis en 3 skal på banen bliver det først efetr min operation i september, men tror nu vi nøjes med vores 2 piger, for vi synes at kæresten når at blive for gammel så tror vi nøjes med vores 2 piger..

• #7   25. mar 2011 tanken har også været forbi her, men så tænker jeg fødslen, og vupti så er den tanke begravet dybt til næste gang den kommer forbi desværre. smiley

• #8   25. mar 2011 Tanken om at føde gør kun at jeg vil det meget mere smiley Det er en så stor ting , det er bare et højde punkt for mig , ELSKER det smiley

• #9   25. mar 2011 NEJ jeg har IKKE tanken. Jeg skal ikke risikere at igennem det her jeg har været igennem denne gang igen.

Det eneste jeg har tænkt, er at det ville være godt for <oliver at få en lillebror eller søster. Men jeg TØR SIMPELTHEN IKKE TROR JEG.

• #10   25. mar 2011 Er ked af at høre du ikke har haft en god oplevelse smiley Men jeg håber helt klart at hvis du bliver graved igen håber jeg du får det meget bedre smiley

• #12   29. mar 2011 Miller. Netop, Oliver bliver også enebarn. Vi har heldigvis mange venner med små børn, samt familie der også her børn, så derigennem vil han få et stort netværk af jævnaldrende.

Er fra en healer blevet rådet til IKKE at få flere børn. Han har behandlet mig i Torsdags, da jeg pludselig ikke kunne gå, for smerter i ryg og underliv. Han siger at jeg har så meget arvæv i inderlivet og bækkenet er helt skævt, så hvis jeg skulle bliver gravid igen. vil jeg nok skulle være liggende det meste af tiden, pga af bækkenet.

Egen læge mener heller ikke det ville være det klogeste.
    Men vi er enige om, at skulle det ske, at jeg bliver gravid med spiral, så beholder vi det. Jeg må desværre ikke tage p-piller pga af stadig alt for højt blodtryk...

Kommentér på:
Babyer ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce