526 visninger
|
Oprettet:
Babyer ;) {{forumTopicSubject}}
Hey tøser ..
Ja nu er Liam godt 3 mdr. og jeg går og bliver lidt bange for mig selv, for er begyndt og gå og tænke på baby nummer 3 ved ikke hvad der sker oppe på mit hoved ..
Er der nogen af jer der har det sådan ??
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
men hvis i er friske på nr 3 så go for it
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
MEN frøkenen (Freya) er en meget humørsvingende pige, som nogle dage er glad og smilende, men fra det ene sekundt til det andet vender humøret og hun er ikke til at trøste eller putte (hun har meget bøvl med maven, der gør hende urolig). Dvs at tiden til Emil er lille når han først kommer hjem kl 16 og i seng kl 19.30 og der både skal spises og bades. Derfor er jeg i tvivl om om der skal flere babyer, da jeg nødig vil tilsidesætte Emil mere end vi gør nu.
Men har da stadig drømmen om at der skal en baby mere ind i familien, men først når Freya falder til ro. Havde jeg fået en baby der var lige så nem som Emil, var jeg gerne gået igang med det samme.
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 108
Heldigvis er kæresten med på at den næste bare kan komme, så må vi se hvor længe vi skal vente denne gang :o)
dec 2009
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
dec 2009
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Det eneste jeg har tænkt, er at det ville være godt for <oliver at få en lillebror eller søster. Men jeg TØR SIMPELTHEN IKKE TROR JEG.
dec 2009
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Er fra en healer blevet rådet til IKKE at få flere børn. Han har behandlet mig i Torsdags, da jeg pludselig ikke kunne gå, for smerter i ryg og underliv. Han siger at jeg har så meget arvæv i inderlivet og bækkenet er helt skævt, så hvis jeg skulle bliver gravid igen. vil jeg nok skulle være liggende det meste af tiden, pga af bækkenet.
Egen læge mener heller ikke det ville være det klogeste.
Men vi er enige om, at skulle det ske, at jeg bliver gravid med spiral, så beholder vi det. Jeg må desværre ikke tage p-piller pga af stadig alt for højt blodtryk...
Babyer ;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside