{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

hunden og barnet {{forumTopicSubject}}

Hvad gjorde i da i have født med jeres hund?

Nej det lød forkert...

Hvad gjorde i da i kom hjem med barnet første gang?

Jeg har fået en masse ting af vide som jeg skal gøre...

1: sende noget med hjem som barnet har lagt med på sygehuset
2: sætte liften på gulvet så hunden kan snuse
3: give hunden barnets første skide ble og lade ham spise den... (nok bare rigtig klamt)

men hvad gjorde i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunden og barnet
  • #1   31. jul 2008 Har oss fået de første 2 afvide.. Har oss termin til november, og har en dejlig vovse som jeg bare IKKE vil af med.. Har dog aldrig hørt den med bleen, men det lyder godt nok ækelt...

• #2   31. jul 2008 ja det med bleen er fandme ulækkert og det vil jeg aldrig gøre... min hund skal ikke æde lort... puhaaa ad

• #3   31. jul 2008 Nej, det skal min ski heller ikk da... Men de to andre råd tror jeg nu jeg vil følge... Det kan jo ikk skade at prøve...

• #4   31. jul 2008 jeres hunde ka jo allerede nu lugte at i er ved at forandre jer og at der sker noget..
    Noget som jeg tror er vigtigt (bare en tanke gang jeg har)
    Det er at man ska huske at give hundne lige så meget opmærksom som man altid har gjort.. Ved godt at det ka være svært pga tid osv.. Men måske mens man ammer lade hunde komme op at snuse.. sidde på gulvet og lade hunden snuse..
    Samt når barnet sover så nus med hunden alene så alt ik omhandler baby..

• #5   31. jul 2008 *Tumling*

Nu har vores nabo lige fået en datter for 3 uger siden, og når jeg har siddet med hende, og givet hende flaske, så har Laika (vores hund) fået lov at snuse til hende, slikke hende lidt i håret og på tærene og så er hun tilfreds og lægger sig... Så håber da ikke det blir noget problem når Laika får "sin egen" baby... Herhjemme er det ikke kun kæresten og mig der får en baby, men oss hunden...

• #6   31. jul 2008 Juice: Okay den er da til at forstå.. Jeg havde aldrig troet at det var sådan.. Men når man ser det på skrift ka jeg godt se at det ser fornuftigt ud =)

Malena: Nej så burde der ik være nogen problemer mener jeg..

• #7   31. jul 2008 Damn hvor ulækkert med bleen :-S

Vi kom hjem samme dag som jeg fødte så der blev ikke taget noget med hjem hunden ku' snuse til.

Vores hund er ret så intens i sin glæde så var lidt usikker over om hun mon blev så glad at hun hoppede op på babyen..
    Men det gik godt.. Hun fik rigtigt lov at snuse til babyen mens min mors veninde holdt Naja. Så stilte Laura sig på bagbenene og snusede til Naja og slikkede hende forsigtigt i håret...

De første par dage var hun MEGET obs hver gang Naja sagde en lyd og farede hen til liften og kiggede ned i den. Men det er gået rigtigt godt !

• #8   31. jul 2008 jeg havde bare liften med hjem som jeg satte på en stol så begge hunde kunne snuse alt det de ville
    var især spændt ikke nervøs men spændt på min hanhund da han ikke er glad for børn

• #9   31. jul 2008 jeg gjorde ingenting og der har ingen problemer været med freja ( hunden ) hun fik da snust til ham da vi kom hjem, og den dag idag er der stadig ingenting selvom han hiver i hende når han kan komme til. hun smutter bare i sin kurv og ligge når hun ikke gider mere...

• #10   31. jul 2008 vi har det nogle vil kalde en kamphund( HVILKET HUN BESTEMT IKKE ER) og vi ville helst beholde hende, hun er jo en del af familien...
    selvom mange omkring os desideret mente vi skulle gå af med hunden, for sådan en og en lille baby kunne kun gå galt...

allerede under min graviditet, var carla(hunden) meget interesseret i min mave...
    og da matilde langt om længe kom, lod vi carla snuse til hende, imens vi holdte hende... og det gik fint... næsten for fint...
    for lille matilde gjorde desværre hunden indbildsk gravid.
    så nu har carla masser af mælk, og tror hun er matildes mor...
    og viger aldrig fra hendes side... og matilde er helt vild med carla...

så bare i husker,at give jer tid til hunden,skal det nok gå...

held og lykke med den lille dreng, når han kommer...

med venlig hilsen Matilde og hendes mor
    (og tjek evt mine udfordringer)

go' sommer

• #11   2. aug 2008 Hunden er en del af familien, derfor må man huske at give dem samme opmærksomhed som man altid har gjort. Vi satte liften på gulvet og lod hunden snuse. Det skal selvfølgelig foregå stille og roligt. Hvis man feks har et lidt ældre barn i forvejen.. De skal jo også være med til at skifte ble osv.. Det samme med hunden, lad den gå med når i pusler osv.. Hunde kan også mærke at en baby er skrøbelig, derfor passer de på og er forsigtige omkring baby..

Kommentér på:
hunden og barnet

Annonce