6. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
frustreret over dagpleje {{forumTopicSubject}}
jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, så det gir mening men prøver.
vi bor i centrum vores dagplejer bor i den ene ende at byen og min praktikplads ligger i den anden ende af byen. dvs at vi kører hjemmefra tidligt om morgenen så min kæreste kan nå og sætte victor og mig af inden han selv forsætter 25 km til hans arbejde. han får først fri kl 16 og kan derfor ikke nå at hente victor, så når jeg får fri kl 15 bruger jeg 1 time med bus så er der kl 16 og inden vi får handlet og kommer hjem er kl 17.
er så frustreret over at min søn har så lang en dag i dp og jeg ikke får såmeget tid med ham i hverdagene
det nager virkelig min samvittighed.
det eneste jeg trøster mig med er at vi begge har en tidlig dag i løbet af ugen, men alligevel. og så når jeg er på skole har jeg somregel fri halv 2.
oven idet er hun altså bare rigtig tit syg eller har fri eller har syge børn. han har gået der siden januar og han har endnu ikke været der en hel månede i træk, det sys jeg altså er vildt. plus jeg lige fik at vide idag at hun skal opereses i midten af august og være sygemeldt i 2 til 3 uger!!!
er så meget i tvivl om jeg skal flytte ham for hun er rigtig god dagplejer (når hun er der) og han er glad for at være der og når han har været der så længe sys jeg også det er synd hvis han skal starte forfra og hvad hvis han kommer endnu længere væk og hende den nye er dum???
ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. nogen der har prøvet noget lignende? og hvad ville i gøre?
undskylder det blev langt...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
lige en lille historie ang det:
alle børn i patricks dagpleje blev hentet kl 15 en torsdag eftermiddag, og hun lukker normalt kl 16.15 så hun fik jo tidligt fri den dag og hun sagde det var skønt.
fredag morgen ringer dagplejekontoret og siger at patrick skal i gæstedagpleje fordi vores dagplejemor er syg.
mandagen efter weekenden er hun stadig ik rask, og patrick er så i gæstedagpleje uden ud.
ugen efter afleverer jeg patrick hos gæstedagplejeren og dagplejemoren siger at vi nok skal forvente at hun er langtidssygemeldt fordi hun tror hun har fået en diskuspolaps.
ugen efter igen aflevere jeg patrick og får a vide at hun nok er syg efter sommerferien os, da de har fundet en "ny" kræftknude i hendes ryg.
tænker lidt "ny", hvorfor ny, så viser det sig at hun tidligere har haft en kraftknude men har været i behandling for det og var blevet rask og så havde hun så fået en til.
vidste ik rigtigt hva jeg sku sige til det hele.
samtidigt med at i ferien har væres gæstedagplejer jo os ferie så hvis jeg ik ku få ferie i 14 dage skulle patrick være ved 3 forskellige dagplejemødre som han aldrig har set før.
heldigvis fik jeg ferie i 14 dage, og i denne uge her hvor jeg ik har ferie, har min svigermor overtaget så han ik skal ud til en helt fremmede.
ja det er sku synd at hun har fået kræft, men hvorfor fik man ik a vide at hun har haft det før, og at det måske kunne komme igen, og man tænker os.. skal han så til at skifte dagplejemor igen igen, og det er jo synd når han kun har 1 år til han kal i børnehave, og hvornår får man noget nyt a vide.
jeg har endnu ik fået a vide hvordan det står til med vores dagplejemor, men det vel pga ferie?
undskyld det blev langt
men kender godt til dig problem
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
mar 2008
patrick skal heldigvis tilbage i den samme gæstedagpleje fra på mandag
frustreret over dagpleje