a styre vores søn? :´( {{forumTopicSubject}}
Min søn startede i dagpleje den 1.6-2010. han er super glad for a være der, og han er et lille englebarn som er så sød så sød..
Men her hjemme over for mig og hans far er han en rigtig skavekruk og hidsigheden tager overhånd engang imellem (for william) Han smider sig på gulvet og lader som om han slår sig..
Han kan finde på at slå og rive os i ansigtet..
Er så frustreret over han er blevet sådan en bandit, for vil jo gerne blive ved med a have en sød dreng, som alle andre osse synes om..
Vi var til fødselsdag i går, hvor han bl. smider med legetøjet, skriger/skaber sig, rev mig i læben osv..
Han får ikke sin vilje og vi siger nej hver gang han gør noget som a slå osv..
Kunne godt bruge lidt råd og høre om der er andre der har været igennem dette?!
Hjælp en kvinde med et blødene hjerte..
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 5 Svar: 145
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
og ja alle børn skka igemmen det og det bliver de ved med ind til de er blevet store.. og det er herre frustreende mens det står på.. så kram her fra..
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 198
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
Min store søn havde en kort periode ved 1 års alderen, hvor han kunne finde på at slå hovedet ned i jorden hvis han fik et nej eller blev ked af noget. Jeg tog ham altid op, så han ikke gjorde skade på sig selv og beroligede ham
Nu er han snart 3 og har lige været igennem en periode hvor han slog mig hvis jeg fx sagde, at nu skulle han have tøj på, i seng eller lign. I den situation siger jeg, at jeg IKKE vil have han slår og hvis han gør det igen kommer han ud på måtten (time out). I starten slog han selvfølgelig igen, og så kom han ud på måtten i 2,5 min. Efter en uge holdt han op. Jeg har forklaret ham, at han GERNE må blive sur på mig, men at han IKKE må slå.
Pøj pøj med det
mar 2008
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jun 2008
mar 2008
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Han bliver sp hidsig hvis vi ikke gør som han vil, og når han vil!
Han smider sig også på gulvet og banker bevidst hovedet ned i gulvet og kigger så på os som om "se mor nu kan du trøste mig for nu er jeg KED af det" vi ignorere ham, og giver han istedet meget positiv opmærksomhed når han er sød.
Vi har altid lagt meget vægt på at rose ham når han opfører sig pænt og sådan noget, så nu er det sådan at hvis han selv mener at han har været dygtig klapper han af sig selv
Han er en super dejlig dreng men tålmodighed er ikke hans stærkeste side må man sige
jun 2008
Lyder meget al det med vores søn.. vi klapper faktisk osse og roser ham hvis han gør noget godt osv..Synes osse det er vigtig a vise/fortælle dem a de gør noget godt ligesåvel som noget skidt.. Synes heldigvis det tager lidt a nu men det er ikke mange dage siden han var helt oppe a ringe.. Men nu er han osse ved a tilpasse sig sin nye hverdag med dp og det går godt..
a styre vores søn? :´(