{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

tisser på gulvet.. {{forumTopicSubject}}

har lige oprette en tråd tidliger om line tag sin ble a om natte.. og tisser i seng.. hun har nogen dage oz taget den a om dagen lige så snart jeg giver hende den på tagg hun den så det meste a tiden har hun fået lov til a rende uden ble og tøj både ude og inde fordi det er så varmt.. men lige nu er hun så begyndt på noget helt nyt inde for 15 min har hun tisset 2 gange på gulvet og kommet og fortalt mig hun har tisset og vist mig det og har sagt til hende hun sku tisse på potten og sad hende der som vi enlig har prøvet i laang tid men hun vil stadigi ikk sidder der ej heller på toilettet så hva gør jeg? for hun har jo enlig forstået hva det drejer sig om tror jeg nok..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser på gulvet..
  • #1   14. jul 2010 jeg har gjort det at hver gang jeg skulle på toilettet sad jeg den lille på potten ved siden af mig og sagde at hun skal tisse =) hver gang der så er gevinst så "Nej' har du tisset på potten! Hvor er du Dygtig! " "Nu er du en stor pige da!" Smiler.. gerne sådan rigtig overillet Ros. Det har virket hver gang her :O) og de bliver jo så stolte !! =D God fornøjelse..

• #2   14. jul 2010 linda.. potten er nemlig blevet taget ind i stuen a netop den årsag:) men måske sku jeg prøve a tag den med tilbage på toilette og så prøve a sætte mig sammen med hende som jeg gjore i starten.. ved sku ikk hva jeg snart ska gøre he he syntes efterhånde vi har prøvet alt:)

• #3   14. jul 2010 Den med at du selv tisser samtidig med har virkelig været succe ved alle mine børn =) Og så bare masser af ros, så hun ved mor bliver meget glad når hun gør det =D smil..

• #4   15. jul 2010 tror ikk hun kan holde sig.. så må jeg bare gi hende den på med det samme nu har jeg så igår prøvet a gi henden den på omvendt med den ku hun få a alligevel så nu har vi købt bukse blere og dem kan hun så oz tag a.. og nu prøver vi a sætte hende på toilellet

Kommentér på:
tisser på gulvet..

Annonce