{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

til jer med børn på 3år {{forumTopicSubject}}

caroline går i børnehave og smed bleen for 3mdr siden. og har ingen uheld der hjemme. men i børnehaven har hun 3-5 uheld om dagen.

kan det virkelig være rigtig???
de siger at de beder hende gå på toilet, men hun tit bliver sur og hidsig og stamper i gulvet og så tisser hun i bukserne i ren hysteri.
det kan hun os godt finde på her hjemme, men så siger vi til hende at når man ik vil gå på toilet så må man få en ble på.

hvad fanden skal jeg stille op??
hun har haft 14 uheld på 4 dage. kunne forstå hvis det var et enkelt uheld om ugen. men det her er hver dag.

hun ved udemærket godt man skal sige til når man skal tisse. og her hjemme går hun ofte selv på toilet uden at sige det.

har i nogle råd.

jeg har forsøgt at sige det til børnehaven flere gange men de står bare og kigger sært på mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til jer med børn på 3år
  • #1   13. jul 2011 Vores dreng er 2år og 10mdr og har været renlig i 1mdr nu og vi var lige omme og snakke med børnehaven hvor han skal starte her 1august..Her kom vi til at snakke om at han jo lige var blevet blefri, men stadig engang imellem skal huskes på det når der er andre (mange) børn...De siger at de nok skal gøre alt for at få ham til at gøre det på wcet men at det er meget normalt at de får et tilbagefald idet det er nyt og ik så trykke rammer som ved dp-mor.

Så kan ik fortælle hva du skal stille op, skal selv igennem det her om et par uger...Men det er jo sikkert alle de nye indtryk der gør det...

Er ellers lige med på en lytter...
    Held og lykke med hende. Det skal nok komme når hun er helt tryg deromme.

• #2   13. jul 2011 emil & freya: hun har gået i børnehave i et halvt år så det ik fordi det er nyt for hende.. og hun begyndte nettop at smide bleen i børnehaven fordi de andre børn heller ik havde ble på

• #3   13. jul 2011 catja: hun bliver bare edder splintrende hysterisk hvis vi siger hun skal ha ble på om dagen. hun er ligeglad om natten for der har hun stadig ble på men om dagen vil hun ik.

• #6   13. jul 2011 tit her hjemme spørger vi hende ik om hun ska tisse der siger vi bare hun SKAL gå ud og tisse og så gør hun det.
    er bare sikker på de er for dårlige i børnehaven til at få hende på toiletttet fordi de ved hun kan blive rasende.
    men ved at hun bliver rasende giver de hende hendes vilje om at ungå at komme på toilet. og i min verden skal hun slet ik ha noget valg. om at hun selv skal bestemme om hun skal på toilet eller ej

• Sandra k
    Sandra k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
    #7   13. jul 2011 Nu er godt nok et år siden min søn på 3 smed bleen, men han havde det første stykke tid stadig ble på i dagplejen, indtil han lærte at også sige til, til dagplejemoren eller selv gå derud.. også kom det stille og roligt

• #9   13. jul 2011 pernille: det sade jeg til dem i dag da jeg hentede hende. efter jeg havde set hun havde haft 5 uheld i dag så ind til nu i denne uge er det 10 uheld på 3 dage. pædagogen sagde så at de havde sagt flere gange i dag til hende at hun sku gå ind og tisse men så var caroline bare gået og så troede de at hun var gået ind på toilet men så havde hun bare gemt sig.
    sagde så at så måtte de jo følge hende ind på toilet så de var sikker på hun gjorde det. og så kiggede hu bare sært på mig og sagde om jeg dog mente de havde tid til at gå med hvert barn på toilet

• #12   13. jul 2011 tania: de har døre de lukker for at få ro så det er ik det.

• #14   13. jul 2011 Vi har lidt haft samme problem.. og jeg er også sikker på det handler om de voksende ikke går med ud. Og ja det er da klart at vores børn hellere vil lege end at tisse. Og nej de skal ikke have et valg.. Også må de bare lette numsen og gå med ungerne ud og være sikker på de rent faktisk får tisset !

Vores pige blev jo utrolig rød ved så at gå i vådt tøj og kunne jo høre på hende at de voksende ikke vasker hende af når hun har tisset de giver hende bare tørt tøj på.. det er bare for klamt. Så har også haft fat i dem med det.. så nu siger vores datter også til dem.. min mor siger du skal vaske mig så jeg ikke bliver rød .ggg

Kommentér på:
til jer med børn på 3år

Annonce