23. jun 2009 Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
til jer med børn på 3år {{forumTopicSubject}}
caroline går i børnehave og smed bleen for 3mdr siden. og har ingen uheld der hjemme. men i børnehaven har hun 3-5 uheld om dagen.
kan det virkelig være rigtig???
de siger at de beder hende gå på toilet, men hun tit bliver sur og hidsig og stamper i gulvet og så tisser hun i bukserne i ren hysteri.
det kan hun os godt finde på her hjemme, men så siger vi til hende at når man ik vil gå på toilet så må man få en ble på.
hvad fanden skal jeg stille op??
hun har haft 14 uheld på 4 dage. kunne forstå hvis det var et enkelt uheld om ugen. men det her er hver dag.
hun ved udemærket godt man skal sige til når man skal tisse. og her hjemme går hun ofte selv på toilet uden at sige det.
har i nogle råd.
jeg har forsøgt at sige det til børnehaven flere gange men de står bare og kigger sært på mig
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Så kan ik fortælle hva du skal stille op, skal selv igennem det her om et par uger...Men det er jo sikkert alle de nye indtryk der gør det...
Er ellers lige med på en lytter...
Held og lykke med hende. Det skal nok komme når hun er helt tryg deromme.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jun 2009
jun 2009
er bare sikker på de er for dårlige i børnehaven til at få hende på toiletttet fordi de ved hun kan blive rasende.
men ved at hun bliver rasende giver de hende hendes vilje om at ungå at komme på toilet. og i min verden skal hun slet ik ha noget valg. om at hun selv skal bestemme om hun skal på toilet eller ej
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
jun 2009
sagde så at så måtte de jo følge hende ind på toilet så de var sikker på hun gjorde det. og så kiggede hu bare sært på mig og sagde om jeg dog mente de havde tid til at gå med hvert barn på toilet
jun 2009
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Vores pige blev jo utrolig rød ved så at gå i vådt tøj og kunne jo høre på hende at de voksende ikke vasker hende af når hun har tisset de giver hende bare tørt tøj på.. det er bare for klamt. Så har også haft fat i dem med det.. så nu siger vores datter også til dem.. min mor siger du skal vaske mig så jeg ikke bliver rød .ggg
til jer med børn på 3år