{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet drypper (har prøvet eddike og afkalkning) 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagpleje
  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #1   24. jun 2010 Det tro jeg ikke, der behøver, vi har nogle i vores kommnune, som bare har altan smiley

• Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 45
    #2   24. jun 2010 Vores datters dagplejemor boede i en lejlighed på 1. sal. De gik så bare ned på en legeplads en gang i mellem. Det er efter min mening ikke optimalt, men ellers ville det jo være næsten umuligt at finde en dagplejemor i nogle byer, fx København.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   24. jun 2010 en dagplejer er vel lige så god selvom hun bor i en lejlighed???
    at der ikke er have til, er ikke ens betydende med at dagplejeren ikke kommer ud. MIn egen dagplejere boede i lejlighed og de var faktisk på legepladsen hver gang jeg kom efter toria.

• #4   24. jun 2010 Jeg siger ikke at man er en dårligere dagplejer fordi man bor i lejlighed, det er bare ikke det jeg synes vil være bedst til min søn.

Men der er bare nogle ulemper ved det ihvertfald for mit vedkommende.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   24. jun 2010 hvad er ulemperne ved at dagplejeren bor i lejlighed? Det må jeg ærlig indrømme jeg har svært ved at se.

• #6   24. jun 2010 f.eks hvor skal de sove middagslur henne? Jeg ville være ret ked af det hvis han skulle sove indenfor i et værelse hver dag. Han sover bedre udenfor og har også bedre af det.

Jeg foretrækker et hus et roligt sted med en have. Istedet for en lejlighed på 2 sal uden altan eller noget og ud til en stor vej.

Men det eneste jeg skulle høre var om der var nogle regler omkring at passe børn i lejlighed.

• Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    mar 2008

#7   24. jun 2010 Vores datters gæstedagplejer havde villa med have, og vi kunne tydeligt mærke hvis hun havde været der. Hun var meget mere træt (på den gode måde) om aftenen, end når hun havde været hos sin normale dp. Det kan muligvis skyldes, at hendes normale dp også var lidt oppe i årene, så hun var ikke selv så mobil. Det var et erklæret mål at de skulle ud hver dag, men det skete ikke altid. Hos gæste dp'en kom hun ud, næsten uanset vejret, det var bare et spørgsmål om påklædning.

Det er ikke nødvendigvis dårligere, men det stiller efter min mening nogle flere krav til dp'erens disciplin.

• Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    mar 2008

#8   24. jun 2010 Måske, måske ikke. Vi var rigtig glade for vores dp, men kombinationen af høj alder og lejlighed var i vores tilfælde ikke optimal.

• #9   24. jun 2010 jeg tror det er forskelligt fra kommune til kommune, men man skal have sådan et legeværelse til dem mener jeg ? eller er jeg helt forkert på den ?

Jeg kan heller ikke se noget forkert i at en dagplejer bor i lejlighed, men pladsen skal self. være der smiley
    Nu bor vi selv i lejlighed (leder efter hus, og er ved at sælge lejligheden) men det er kun en 2 værelses, altså med gang, køkken, badeværelse, soveværelse, og stue. Den er på 63 kvm med altan, og ville nødigt have 4-5 unger her:D haha det ville vist blive lidt kritisk ;D

Kommentér på:
Dagpleje

Annonce