{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

At have et sygt barn del uha uha {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer ved så har Patrick været meget meget syg over en meget lang periode.

Han skulle så have lagt dræn ind d 27 Marts, og også have fjernet polypper. Det er ellers noget de helts ikke gør p så små børn, men de mente at det ville afhjælpe nogle af Patrick's problemer.

Han fik så lagt dræn ind, men polypperne turde de ikke fjerne pga hans sygehistorie. Selve operationen gik godt, og vi gik glad hjem.... 4 dage efter fik Patrick pludselig høj feber, og det rendte ud af ørene ( som det jo egentlig skal ) og vi måtte en tur til lægen. Mellemøre betændelse, og en slem halsvirus. Vi fik ordineret noget peniciln ( spectramox ) samt panodil ,og tog hjem...

da det blev aften steg Patrick's feber til næsten 41, og vi tog til vagtlægen, som straks sendte os videre til børne hospitalet, der tog de ikke meget notis, og sendte os hjem, med den besked om at vi skulle lade penicilinen virke, og have lidt tålmodighed...

Dagen efter var den gal igen og han blev stadig forværret og vi tog igen på børnehospitalet ( 24 timers reglen ) igen lang ventetid, og en besked om at se tiden an... det gjorde vi så weekenden over, og Patrick blev ikke bedre, og begyndte at udvise en mærkelig opførelse, og feberen kom og gik.

Jeg sad og lurede lidt over de seneste dage, og begyndte at mistænke at han var allergisk overfor penicilinen. Jeg kontaktede vagtlægen, og fremlagde min mistanke, hun gav mig ret og ringede til hospitalet imens hun havde mig i røret.
Patrick kom på hospitalet, og blev indlagt, han fik taget en bunke blodprøver, og min mistanke blev bekræftet, desværre har det nu påvirket han lever, og div. tal er helt i skyerne... så meget for at have tålmodighed :o(

Jeg er så træt af det tunge system, og så træt af at jeg hver gang selv skal komme med en mulig diagnose, det kan ikke være rigtigt at man selv skal være læge for at kunne få den rette behandling... det er så synd for min lille dreng at han hver gang bliver "offer" og skal lide unødigt længe.

Han skal nu have taget kontrol blodprøver konstant, og han må ikke få penicilin, han skal også til en kontrolleret penicilin allergi test, som jeg selvfølgelig frygter.

Mit råd til alle som kommer til at møde vores sundhedsvæse, hold ved, og vær ligeglad med, at være den søde lille forælder, vær' kritisk, og stil spørgsmål.
Hvis dit instinkt siger at der er noget galt, så er der som regel noget galt... husk det.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
At have et sygt barn del uha uha

Annonce