{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnecheck
  • #2   31. maj 2010 Kan heller ik helt se lige hvad de vil ændre den til. Men går ud fra de vil ændre den tilbage eller noget i den stil.

• #3   31. maj 2010 ja de snakkede om i radioavisen at i stedet for at bruge 2 år på at skære den ned ville de bruge lidt flere år

• #5   31. maj 2010 Kan de da ikke bare holde ved den plan om det 2 år i stedet for at føle sig nødsaget til at strække den over en længere periode pga. at de bliver kritiseret..

Vi får vel ikke børn for at få børnechecken?

• #6   31. maj 2010 Betyder ik det store for mig, har ik fået barn pga børnecheck. Det rører heller ikk mig, har kun 1 barn.
    Det var bare til info for andre som måske ku være intresserede

• #7   31. maj 2010 Jeg sys bare det er noget pjat at de nu prøver at redde den ved at ændre det over en længer periode pga de har fået kritik.. Jeg er også lige glad jeg kan sagtens klare mig uden børnepengene, det skal i min verden ikke være grunden til at man til eller fravælger barn/børn.. smiley

• #8   31. maj 2010 nogle får børn pga de penge

• #9   31. maj 2010 Ja og det er jo sådan nogle som dem loven vil ramme og forhåbentlig stoppe folk som pga pengene overvejer at få børn..

• #11   31. maj 2010 jeg sys altså loftet er fair nok, man skal ik få børn bare for at få børnepenge og hvis man ik har råd, hvis de bliver skåret ned, skal man da ik have børn. som de er nu dækker de jo ik engang en brøkdel af hva et barn koster. Og den falder jo også i takt med barnet blir ældre, så det er jo heller ik penge man kan regne med i sit budget til evig tid. Man skal da bare være glad for det man får. smiley

• #12   31. maj 2010 nu sys jeg ik jeg stempler nogen eller siger jeg en bedre forældre end andre. lige pt er jeg på barsel og manden på kh så vi lever såmænd ik som konger eller noget - tværtimod. vores børnepenge er bare ik beregnet i vores budget og jeg kan da heller ik sige mig fri for at have brugt dem engang imellem, hvis der er kommet en uventet regning eller noget i den stil.

sys bare det er okay og skære den ned. Og mener ik en børnecheck skal afgøre hvorvidt man får børn eller ej...

• #13   31. maj 2010 Mette - når børn blir størrer falder ydelsen, så der er altså stadig langt op til de mange hestepenge, men ja lidt har også ret smiley

• #14   31. maj 2010 ja selvfølgelig - vi er da også glade for dem vi får, så vi kan give børnene det ekstra engang imellem, og er da også rart det kan redde vores røv engang imellem smiley mener bare stadig man skal være glad for man overhovedet får noget.

• #16   31. maj 2010 ja det er rigtig hårdt, når det lige rammer. Min kæreste blev også fyret sidste år i august, ligesom jeg gik på barsel (eller gjorde jeg først til oktober, men blev sygemeldt før) og vi var lige flyttede i hus her en månede før, med højere husleje + forbrug. Og han havde et normalt betalt job plus et bijob, der gav os omkring 4000kr ekstra hver månede.
    men eftersom det var hovedeindtægten der røg måtte han på kh og så røg både normal løn og bijobløn (han har det stadig og får nada ud af det, andet end at han jo så er sikker på at have det igen, når han er færdig med kh)
    så efter han blev fyret har vi mistet noget der ligner 10.000 hver månede smiley

men det går/gik og han har heldigvis lige fået et nyt job, så der er lys forude smiley og håber også din mand louise, når og finder noget, så i ik skal flytte smiley men det er møgsvært i disse tider :s

• #18   31. maj 2010 i kommer bare i kan bo i våbenrummet haha hvis i tør smiley
    der er ik så meget plads, men der er varme og en sofa der kan slås ud som dobbeltseng smiley

men ja de er røv elendige til at svare tilbage. han har også sendt en milliard ansøgninger og kun fået 2 meldinger en standard vi mangler ik nogen nu, men vi gemmer bla bla (men trods alt bedre end ingenting) og så fra ham der har ansat ham.

sys det er for dårligt, men det er nok fordi de drukner i ansøgninger rundt omkring.

arbejder du forresten ik på ouh? har overvejet og søge derud som serviceassistent (ufaglært) ved du om de mangler derude eller er overbooket som alle andre steder?

Kommentér på:
Børnecheck

Annonce