{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Er det mig der er dum? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Jeg ska prøve at gøre det kort...

I går havde mig og min kæreste en kæmpr diskution, som omhandler mig, min svigerinde og hendes kæreste...

Min svigerinde og hendes kæreste er vidst ved at gå fra hinanden, og jeg er bedste venner med hendes kæreste. Og jeg har ikke lyst til at miste ham, hvis de går fra hinanden. Men min kæreste siger at jeg er nød til at tage familiens sympati hvis de går fra hinanden...? Også droppe min kammerat...!

ALDRIG I LIVET OM JEG VIL DET...! Og det forstår min kæreste ikke..

Jeg har aldrig haft sådan en unik ven før, vi kan snakke om alt og stoler 100 % på hinanden...!

Er det mig der er dum overfor min kæreste eller...? For jeg kan virkelig ikke se noget problem i at jeg stadig kan være bedste venner med ham selvom de ikke er sammen..!

Håber i lige vil smide jeres mening, for jeg er da virkelig på bar bund her.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mig der er dum?
Kommentér på:
Er det mig der er dum?

Annonce