421 visninger
|
Oprettet:
Hvor bliver man bare følsom.. {{forumTopicSubject}}
Ja fy for den hvor jeg synes man bliver en tudemarie af at blive mor..
Så noget skadestuehalløj forleden, med en dreng på jeg vil tro 3 år, der skulle ha sat hans arm på plads.. Jeg græd mere end ham, og så var jeg der ikke engang.. Nu sidder jeg og flæber igen, fordi jeg læste om en pige der var blevet lagt i narkose.. Altså..
Er det kun mig der er blevet skide sentimental? :o)
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 236
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Jeg er kun pylret når det gælder min egen datter, kan godt se noget der omhandler andre børn i tv'et. Kan mærke det påvirker mig på en anden måde end inden jeg blev mor, men græder ikke over det.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
En dag så vi det der stammeliv hvor de skød aber de skulle spise vil jeg tro.. og så skyder de en morabe ned og den lille baby sad bare på maven og så vildt skræmt ud.. jeg tud brølede.. det kan de da ikke! Måtte skrue væk
Men jeg hvade også let til tårer før, det er bare blevet lidt værre nu
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Eller ej, ikke helt for når det er noget med børn får jeg meget nemmere en klump i halsen nu end førhen, for jeg kommer til at tænke på hvis det var mit eget barn. Kan godt begynde at tude over ting nu -men får nu mest bare en klump i halsen, og jeg kan høre den der lyd af halsen der snører sig sammen.
Men som sagt var det godt nok slemt da jeg var gravid! Nogen gange begyndte jeg bare at tude uden jeg vidste hvorfor og uden jeg var ked af det eller havde set noget der kunne påvirke det.
Men andre gange kunne det være hvis jeg skulle med bussen og der sad en kvinde ved siden af mig med en lille nyfødt baby der græd, så løb tårene ned af kinderne på mig og jeg bed mig selv hårdt i underlæben fordi det var så pinligt og kvalte et upcoming hulk. Det var den længste tur hjem, for kæmpede hele vejen hjem
har også tudet til Bridezilla programmet fordi jeg syntes det var så smukt at de skulle giftes (hvad skete der lige for det med de stride kællinger!!?)
og så tudede jeg til "Det mig eller hunden" -eller hvad det nu hed det hunde opdragelsesprogram med Victoria Stillwell.
så først fjernsyn når kæresten var gået i seng for tudede til HVERT program der kom efter hinanden. Det var så pinligt at jeg ikke ville have at han skulle se det, for kunne tude af Pambers reklamer!
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Vi sad i klassen og har om gammel litteratur fra slutningen af 1880'tallet, og skulle høre om Henrik Pontoppidan, L.A Ring, Georg Brandes osv. og nogle af kunstmalerne og så skulle vi selvfølgelig se en kedelig video "1800-tallet på vrangen" hvor der blev fortalt en masse kedelige ting, og så fortalte de om en eller anden kvinde der skulle føde og så så man huset og kunne høre babyskrigene og der sad jeg bare der i klassen og begyndte at tude over en film om dansk litteratur. Det var VOLDSOMT pinligt!
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
Kun hvis det er noget med skade på børn
Hvor bliver man bare følsom..