{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

tøj indkøb {{forumTopicSubject}}

hjælp mig lige lidt her.

hvor meget skal man købe, hvis man nu ikke har fået en masse foræret.
Jeg har kigget lidt i den lille bog fra lægen der står ca 6 bodystocking, 4 sparkedragter, 2 natdragter, 2-3 langærmede, 2 t-shirts og 6 par strømper.
Hvordan lyder det synes I?

Og hvilken str. skal jeg købe? 50 eller 56?? hvordan ved man hvilken str man skal købe?

håber nogle kan hjælpe mig lidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tøj indkøb
  • #1   30. mar 2010 Ja det var stort set det jeg havde på forhånd, jeg havde dog ikke andet end 2 par strømper, men det er da det mindste... jeg vidste ikke kønnet så jeg var ked af at have for meget neutralt tøj... men str. så havde jeg lidt i 50 dvs en natdragt, body og et par bukser.

• #2   30. mar 2010 jeg havde købt allllllllllt for meget tøj til min datter inden hun blev født.... men hun var ikk så stor, så hun kunne bruge det indtil hun var omkring 4 -5 mdr

men køb lidt tøj, så i lige kan klare jer.... og så kan du jo købe hen af vejen... for der er jo masser af tid til at shoppe i når man er på barsel :D.....

• #3   30. mar 2010 man skal også tænke på, at når du skal føde er det nok meget varmt, så får man heller ikk brug for, for mange bukser og bluser.. jeg har selv købt lidt i str 56, dog mest bodyer og så skal jeg har købt et par bukser. Man kan altid købe lidt mere når den lille er født..

• #4   30. mar 2010 Nu har jeg købt lidt- en pak strømper, en pak med tre bodyer i str 56, tre natfragter i 56, en dobbeltpak med bomulds bukser i str 50, der er jo stræk i.. og så vil jeg se om jeg kan finde lidt bodyer i str 50 også. Så har vi begge str. Men mon så ikke vi er ved at være der. Mon ikke man får lidt tøj når man føder.. og som i siger, så kan vi jo købe mere når han er kommet. Så ved man også hvilken str han skal have.

Kommentér på:
tøj indkøb

Annonce