Indkøb... Hvor meget skal man købe??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg er ved at købe de sidste ting til den lille, men er lidt i tvivl om jeg skal købe mere tøj...
Jeg har ikke købt så meget i str. 50, fordi jeg ikke tror hun vil kunne passe det i særlig lang tid.
I str. 56 har jeg købt en smule men heller ikke vildt meget.
Jeg har købt mest i str. 62.
Er det rigtigt?
Hvor mange stofbleer har i købt? (altså til gylp, pusle osv.)
Hvor mange sutter?
Hvor mange lagener til lift, seng og barnevogn?
Hvilken slags flaskesutter? de er i forskellige størrelser.
(Jeg vil amme mit barn, men skal jo have nogen just in case)
Har i købt en dyne både til barnevogn og seng, altså 2stk.?
Det er nok nogle lidt dumme spørgsmål, men jeg har jo aldrig prøvet at have sådan en lille bebse før, så jeg har jo absolut ingen erfaring
Jeg er bare bange for at overdrive.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Ja man kan jo ikke andet end at prøve sig frem, det kommer jo også an på hvordan den lille er og hvad hun kan lide Mht. sutter og sutteflasker.
Vi har heldigvis fået en masse tøj, så jeg tror ikke jeg vil købe mere før lillepigen kommer til verden.
Så er det bare det praktiske
Men tak igen
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Det ser ud til at jeg skal have købt nogle flere stofbleer
God idé med dynen, det havde jeg ikke lige tænkt over.
Så må jeg hellere købe 2.
tak for hjælpen
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Vi har løftet liften ind og ud i barnevognen, han sov nemlig også i lift i vuggen, så det var kun nødvendigt med en dyne det første stykke tid. Det var først da han blev omkring de 4 mdr og liften blev fast i barnevognen og han kom ind på hans eget værelse og sove at vi tog den anden dyne i brug,så der er en fast i barnevognen og en fast i sengen.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Vil råde dig til kun at købe to sutter af gange da de skal skiftes tit, og så er der jo ingen grund til at købe for mange på en gang..
Vi bruger avent flasker (har et flaskebarn), og dem sys vi er de bedste.. De er nemme at rengøre, også har vi sådan en sterelisator (staves) til miccroovnen, hvor de bliver skoldet. koster ca 250,. i babysam.
Vi valgte også to dyner, så den ene kunne være den vi tog med når vi var ude, og den anden hjemme.
Hvis du ikke har købt det, vil jeg helt klart anbefale at købe en ammepude, den er virkelig guld hver. De har den tit på bud i bilka.
Men ellers ta det stille og roligt, man finder hurtigt ud af hvad men lige står og mangler...
Indkøb... Hvor meget skal man købe???