{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Rød røv.. {{forumTopicSubject}}

Lige et ? om rød røv og tænder, Lukas har stadigt ingen tænder, men har hørt mange børn får rød røv når de er på vej, hvor længe tager det typisk inden tanden er igennem? jeg ved godt det ikke nødvendigvis er derfor , men han har aldrig i de 9 måneder han har levet haft en rød ende,,, så hvorfor nu? med mindre der er en tand på vej, han er osse begyndt at savle ekstremt meget og elsker at gnaske i agurke stave og andre kølige ting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rød røv..
  • #1   20. mar 2010 ja. den stakkel han er rød på pungen og hele vejen bagud så han luftes og smørres han har idag haft afføring 4 gange med tyndt, imdr normalt 1 gang.

• #2   20. mar 2010 jeg tog et gammelt lagen eller dynebetræk og klippede i passende stykker, kogte dem på komfuret i ca 5-10 min lod dem ligge i vandet i en bøtte med låg på og ved hvert bleskift lagde jeg en klud i numsen på ham, den skal lige klemmes lidt, men stadig være våd, så går den røde numse hurtigt væk:-) dette var blot et godt råd fra mig, som jeg selv har brugt meget til magnus...

• #3   20. mar 2010 Elisabeth: Ja det skal den. Men du skal huske at den skal ikk være brand varm du skal lige lade den køle lidt ned men stadig være lun men ikk sådan at du brænder dig ved at røre det. for så brænder den lille bare numsen.

• #4   20. mar 2010 lyder præcis som da vores knægt fik sine første tænder... smurte og smurte og smurte, intet hjalp. Brugte til sidst det gamle råd med kogte klude, det hjalp med det samme.
    Vil skyde på, der gik ca to dage fra hans røde røv startede, til jeg kunne mærke det første hjørne igennem...

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #5   21. mar 2010 Tror det kom 1 - 1½ før tanden kunne ses her. Jeg brugte ganske alm kartoflemel.

Kommentér på:
Rød røv..

Annonce