{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby tegn
  • #1   14. mar 2010 Vi har denne: (link fjernet)

Den er bare guld.. og har desuden detaljeret gemmengang af over 100 tegn opdelt i emner: familie og mennesker - hjemme - tøj - legetøj og transport - udendørs - dyr - mad.

• #2   14. mar 2010 Tak jeg er nød til at prøve det på Lukas, hvor tidligt begyndte du med det? den anden er en dvd, men er det let nok at overføre tegnene fra papir til virkeligheden...

• #3   15. mar 2010 Jeg arbejder i en vuggestue hvor de også bruger nogen af de tegn..... JEG ved ikke rigtig hvad jeg synes om det :0)..... Jeg mener jo klart at man bare skal lære dem orderne !!!!! Selvom det jo nok tager lidt længer tid end ved tegn ......

• #5   15. mar 2010 Jeg arbejder med voksne udviklingshæmmede og der bruger vi tegn til tale meget, og det virker : )
    Du kan sagtens bruge det til babyer men husk at samtidigt med at du gør tegnet så siger du samtidigt det. SÅ hvis du gør tegnet for drikke så spørger du samtidigt om barnet vil have noget at drikke, og når barnet gør et tegn så nævner du havde det er barnet gør tegn til, sådan at sproget følger tegne, så kommer sproget helt automatisk : )

• #6   15. mar 2010 det er også en dvd vi har...

det første tegn han lærte var: drikke... og bruger det stadig

• #7   15. mar 2010 Jeg bruger det også både på mit arbejde og herhjemme. Jeg kan faktisk slet ikke lade være..... Det må betegnes som en arbejdsskade smiley

Men ja, det er selvfølgelig vigtigt at bruge det verbale sprog i forbindelse med tegn. Det gælder jo også ved de handicappede. TTT er jo ikke tegnsprog, men supplerende til det verbale sprog!

Jeg bruger "færdig", "spise", "vand", "mælk", "musik" og "lege" og "tisse" kommer jeg sikkert også til at bruge, når vi kommer til pottestadiet.

Hun forstår selvfølgelig ikke at bruge det selv, men hun lyser helt op og smiler, når jeg laver tegnene.

Kommentér på:
Baby tegn

Annonce