980 visninger
|
Oprettet:
Spg til jer som giver flaske. {{forumTopicSubject}}
vi var jo ude og købe den eletriske brystpumpe i går og den er bare super god. samt flaskerne der til.
men bruger i noget af det fansi udstyr til og gøre flaskerne rene med. lige pt gør jeg dem rene med en flaske renser også koger dem bag efter.
og det der mme på pulver hvordan varmer i det bedst op. er nødt til og for høre mig lidt hehe.
når i så skal nogen steder og hvis i ikke lige kan varme en flaske hvad gør i så. det har jeg tit tænk på.
håber i kan hjælpe en grøn skolling i det her med flasker. hehe
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jeg bruger os bare flaskerenser .. havde en til at koge i mikroovnen med , meeen jeg er sikker på jeg gør det bedre end en plastikbøtte
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 34 Svar: 176
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 34 Svar: 176
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
Og nej, ingen varm færdigblandet mælk i termokander eller lignende. Varm mælk må kun gemmes en halv time, pga hurtig bakterievækst. Men ja, man kan have kogt vand med i termokande og så pulver ved siden af. Jeg har aldtid brugt de der brikker, når jeg skulle ud. De kan behøves heller ikke varmes, hvis du ikke er i nærheden af en mikro
mar 2008
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
kan godt se at man kan købe sig fattig med alt det tilbehør. hehe men er glad for at i gør det på samme måde som mig, så gør jeg da det rigtigt. hehe
kan man rengøre flaskerne og koge dem om morgen så man ikke skal hend og koge flasker hver gang eller skal man lige skolde dem før man skal bruge dem.
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Jo man skal da være sart hvad angår det mælk ens baby skal have.
Og nogen ting er der ikke plads til holdninger, nogen ting er bare som de er og man kan ikke "bare gøre som man vil" Men nu har du vel også efterhånden vist et dårligt eksempel for os unge mødre med din ligeglade og egoistiske holdning til alting
& i gamle dage ; der tror jeg såmen kvinderne ammede deres babyer
Lige er surt opstød herfra .
mar 2008
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
mar 2008
Jeg har nu mit andet flaskebarn, og jeg satte mig grundigt ind i tingene første gang
Mona: Hvis baby ikke er født for tidligt og ellers er sund og rask, må du lave flasker og opbevare dem på køl i 1 døgn, fra baby er 2 måneder.
Katja: Jeg synes bestemt heller ikke man skal være over-simpet, og det synes jeg heller ikke jeg er, MEN visse ting skal man altså være sart omkring. Børn er jo fra nyfødt af, ikke rustet til at kunne klare alle de bakterier. En voksen ville også kunne få maveinfektion af at drikke gammel varm mælk. Jeg ville i hvert fald ikke drikke noget mælk der havde stået fremme i stuetemperatur, i en halv time og slet ikke hvis den havde været varmet! Fra 4 måneder gammel behøves man ikke koge vandet længere, men det anbefales at fortsætte til 6 mån.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Spg til jer som giver flaske.