{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige et spg mere
  • #1   3. jun 2009 Jeg fødte i uge 36+4 ved pks. Lægerne mente ikke Julie voksede ordentligt, så derfor kom de ud på dette tidspunkt.

Jeg blev beordret i seng da jeg var lige knap 28+0 fordi min livmoderhals var for kort. Jeg fik lungemodnede medicin så de havde en større chance for at overleve HVIS nu.... men alt gik jo heldigvis som det skulle...

Men jeg synes nu ikke du skal gå og være bange for at føde for tidligt - bare du sørger for at tage det med ro og lytte til din krop. Ikke noget med overanstrengelse af nogen art....

• #2   3. jun 2009 nej ved jeg gdt jeg ikk ska, men ka ikk helt lade vær... men det var jo fint med jeres fødseltidspunkt... ska til jordemoder for frste gang imorgen, g det glæder vi s til, for både mig og min kæreste har mange spg

• Sanne S
    Sanne S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #4   5. jun 2009 Hejsa!

Jeg fødte mine 2 drenge i uge 33+5 ved akut kejsersnit. Min overlæge på Viborg sygehus anbefalede kejsersnit, da vi ventede enæggede tvillinger. vandet gik kl. 06.00 og kl. 8.22 og 8.24 var mine drenge kommet til verden desværre alt for tidligt. Tv.A vejede 1620 g og Tv.B vejede 2120 g, så de skulle have været forløst hvis fødslen ikke var gået i gang, da lægerne var bekymrede for tvillingetransfusionsyndrom. Det betyder at den ene tager næring fra den anden og derfor ikke vokser som det skal.
    Heldigvis har vi alle det godt og du kan gost glæde dig. Det er bare en stor oplevelse at blive mor til to.
    Ved du om det bliver 2 drenge eller 2 piger??

• #5   5. jun 2009 nej det ved vi ikk endnu, mem regner med at få det afvide her d. 19.

Kommentér på:
lige et spg mere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce