14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
aahhrrg hysterisk til senge tid(lang) {{forumTopicSubject}}
min søn på 21 mdr var endelig begyndt at sove igennem og havde gjort det i 5 dage. så flytter vi så til et større hus og samme nat som vi er flytte, bliver han syg med feber, dette varer så til onsdag og der efter er han overhovedet ikke sig selv.
han går helt amork hvis han ikke får hans vilje.
indimellem kan vi godt putte ham og så sover han men så vågner han nøjagtig 2 timer senere og skriger helt hysterisk og han er bare ikke til at stoppe igen,de sidste mange nætter har vi kun sovet mellem 2 og 5 timer. og ikke nok med det, nu lægger han ud med at skrige sådan så snart han bliver lagt.
vi har fået tjekket ører, hals, han har ingen feber, han er snottet og hans seng er hævet 20 cm og han får maske mod asmtisk bronkitis og får salt vandsdråber i næsen inden han bliver puttet.
jeg orker snart ikke mere og er næsten grædefærdig ved tanken om at kæresten skal til at kører lastbil og ligge ude og så jeg står alene med alt dette kaos og 2 små børn
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Børn kan du ikke så godt forklare deres mening og følelser omkring de ting som sker i deres hverdag.
Så den måde de gør "protest" i kan ske i 3 forskellige niveauer.
- vil ikke spise derse mad
- hvis de ikke bruger ble, (begynde og tisse osv på gulvet)
- Ikke vil sove.
Det er de 3 måder børn kan gøre protest med da det er det eneste som de helt selv kan styer.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
jul 2008
jul 2008
jul 2008
aahhrrg hysterisk til senge tid(lang)