{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.081 visninger | Oprettet:

mod RØD NUMSE {{forumTopicSubject}}

min søn på 1 år har meget rød numse og kan se det gør ondt vi har fået homoncreme af lægen men hjælper bare ikke den er stadig lige rød..

hvad bruger i som hjælper.
har prøvet pudder og zinksalve..

håber nogen af jer har et godt råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mod RØD NUMSE
  • #3   22. feb 2010 Pathenteonol (kan ikke huske om det er rigtig stavet ) Er en rigtig god creme mod rødme smiley Jeg arbejder i hjemmeplejen, og vi har prøvet zinksalve og andre hudcremer, og vi vender altid tilbage til pathenteonol creme, og de klude som de andre omtaler er også gode smiley I hjemmeplejen bruger vi også de klude selvom de ikke er kogte, og det hjælper forrygene smiley Man kan også lave dem ud af et bomuldslagen smiley

• #4   22. feb 2010 Marselisborg creme - og en tur på maven så numsen kan få luft mellem bleskiftene har virket fint hos os smiley

• #5   22. feb 2010 Anne H : du er bare genial hvorfor tænkte jeg ikke på det noget før.. jeg arbejder også selv i hjemmeplejen så ved det virker smiley men tusinde tak for rådet .

• #6   22. feb 2010 >Det der gamle husmoder råd, med de kogte klude har jeg aldrig hørt om før, men lyder spændende smiley Har en datter med rød numse lige pt og syntes jeg har prøvet alt, sørger altid for at hende nummer er fuldstændig tør, inden hun får ble på igen..
    Nå men de der kogte klude, skal de så bare ind i bleen når hun skal ha den på og hvor lang tid skal den være der??? Til hun skal skiftes igen????

• #7   22. feb 2010 Tak for alle rådene der var nogen jeg virkelig kunne bruge smiley

har prøvet zinksalve, og syntes ikke det har den ønskede effekt. så har jeg også prøvet kogt bomuldsstykker. jeg syntes det hjælper en smule men numsen er stadig rød, så tror desværre det er noget svamp.

Linda : tak for rådet . ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det noget før..nu er jeg næsten helt sikker på at det er noget svamp ligende noget min søn har. tusinde tak

• #8   22. feb 2010 de skal lægges på hvor der er rødme og så skifter du ved hvert bleskift til der ik er mere rødme - virker hurtigt smiley

• #9   22. feb 2010 Helle M : hehe ja, men det er ikke sikkert man lige husker på det når det er ens eget barn det gælder smiley hehe Du har i hvert fald fået masser af råd, og så må du til at vælge nu smiley hehe Om du tager det du ved virker, eller om du vil prøve et nyt råd smiley

Men jeg håber snart det går væk, for det må da være pinefuldt for den lille fyr .. smiley

• #10   22. feb 2010 er det svamp plejer det at være meget glinsende og der er måske også noget hvidt som man kan se. man kan få noget skum på apoteket husker ikke lige hvad det hedder men det er godt mod røde numser. ellers kan kartoffelmel bruges

• #11   22. feb 2010 Hvad kommer det svamp egentlig af, er der nogen der ved det??
    Er det pga den røde numse og så det bare slår over i svamp??

• #14   23. feb 2010 Man kan købe noget badeolie på apotektet der hedder triton x mener jeg det har jeg brugt til marie for hun havde mange problemer med hudfolder og det tog det når hun fik rød numse gik det meget hurtigt væk når jeg brugte det i badevandet.

Kommentér på:
mod RØD NUMSE

Annonce