Amning/søvn.. {{forumTopicSubject}}
Hej tøser
Min amning går rigtig godt. Ammer ca. hver 3. time.
Men her idag, har hun 3-4 gange været MEGET ivrig efter brystet, og er selvfølgelig blevet lagt til.. Men så ligger hun først og brokker sig, selvom brystet er lige foran hende, og så sutter hun 10-15 gange i 10 sek og slipper brystet igen.. Og efter de 5-10 min spiser hun et kort måltid (max 10 min) og så sover hun. Men hun sover ikke særlig længe, og så starter det forfra efter hun har fået et alm. måltid på begge babser?
Når hun vågner får hun en ren numse, bliver ammet på det ene bryst, er lidt vågen, bliver ammet på det andet bryst og sover. Og så vågner hun og er "urolig" som beskrevet..
Er det normalt? Det gør mig egentlig ik så meget, jeg forstår bare ikke hvorfor hun gør det.. For hun virker rigtig sulten men spiser næsten intet når hun laver det nunmmer..
På forhånd tak! Håber i forstår det.
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
men det er også uden for tigerspringene meget normalt at de nogen gange er sådan
jeg ville give det noget tid og se om ikke det går over
det kan også være at det er en periode hvor hendes appetit er steget og hun derfor skal have mere mad og så tager det lige et par dage for hende at få øget din mælkeproduktion og det kan jo godt være lidt frustrende for hende
giv endelig ikke mme i denne periode hvis du vil bevare amningen
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Og har masser mælk det løber ud af mine bryster.. Mælken er jo kun lige løbet rigtig til
Men tak for jeres svar..
jul 2008
jamen så skal hun bare lige vænne sig til at der pludselig kommer mere mælk det tager nok lige et par dage, måske en uge så passer mælkemængden til hvor meget hun spiser
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jul 2008
ellers er www.ammenet.dk
altid et godt sted at få hjælp og vejledning om amning
held og lykke med det
Amning/søvn..