{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

søvn og amning {{forumTopicSubject}}

Jeg ammer vores datter og det går rigtgi godt, hun bliver 14 dage på onsdag. Men nu er hun begyndt at sove ca 5 timer om natten uden at vågne, nu er problemet så, at jeg vågner fordi mine bryster er så fyldte med mælk, vil det rette sig ind?? Eller hvad skal jeg gøre??
Om dagen sover hun også længere nu og problemet opstår således også i dagtimerne... Hvis jeg malker ud producere jeg vel bare endnu mere??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søvn og amning
  • #1   4. okt 2009 Jeg ville malke bare lidt ud - til trykket er væk. at rende rundt med et overbespændt bryst er ret ubehageligt og det gør at hun også for svært ved at få ordenligt fat. Ammed selv fuldt ud, så du spørger bare...

• #2   4. okt 2009 Det er IKKE rart at vågne op med bryster så spændte som bare pokker!!
    For det første, så skal du være glad for at lille pigen giver dig lov til at sove om natten..DYGTIG PIGE!!! ;o)
    For det andet så skal brysterne liiiige "finde ud af", hvornår der skal produceres mælk og hvornår der kan tages en lille pause.
    Du kan evt ta en stram amme-bh (evt en ekstra) på til nat. Det kan godt hjælpe.
    Hvis du er meget generet af det om natten, så kan du godt "ta trykket" bare du ikke malker mere ud, end højst nødvendigt, for SÅ skal du se spændte bryster..men det er du jo klar over, kan jeg se ;o)

• #3   4. okt 2009 jeg gør det når han han i en længere periode end sædvanligt ikke er sulten at jeg med hånden bare lige tager trykket når det er slemt og så venter jeg til han er klar, det skal nok komme til at indordne sig, den første måned havde jeg også bare aaaalt for meget mælk, men det ordnede sig selv, jeg ville hvertfald ikke begynde at malke ud med pumpe, for som du selv siger så stimulerer du jo bare og øger produktionen..

• #4   4. okt 2009 okay tak for svarene smiley ammer i også mere om aftenen end resten af dagen?? hvor tit ammer i og hvor gamle er jeres børn? Lige lidt flere spørgsmål smiley

Kommentér på:
søvn og amning

Annonce