{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hjælp til putningen.. {{forumTopicSubject}}

Godmrgen piger..

jeg har været så dum at lade mig og Silke prinsessen komme ind i en rigtig dum rytme, med at hun hver gang hun skal sove falder i søvn ved mit bryst..

Hun spiser altid inden hun skal sove, og blir selvsagt derfor træt i forb med sit måltid, men er der nogen der har nogen fif til hvordan jeg kommer ud af rytmen, med at hun skal falde i søvn der, så jeg ikk altid skal ligge ned hende indtil hun er helt væk, og man selv er blevet helt smadret, og oz godt bare kunne sove dagen væk, sammen med hende??

I den forb, lige et bonus spørgsmål.. hvor meegt får i andre sovet, og sover i i løbet af dagen når baby tager lur?? Hvis i gør, hvordan når i så lige de daglige gøremål?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til putningen..
  • #1   5. jan 2010 Ja det er rigtigt.. Poblemet er at min kæreste har meget lange arbejdsdage her i januar + han også arbejder nat i weekenden, så hans tid hjemme her i januar er meget begrænset :0(

• #2   5. jan 2010 Jo det må næsten blive sådan noget :oD

• #3   5. jan 2010 Jeg vil sige ang. det med at falde i søvn ved brystet, så har jeg ladet min datter gøre det fordi at jeg har tænkt at hvis hun har behov for den tryghed så skal hun have den. og det kom helt af sig selv at hun ikke falder i søvn ved brystet med tiden og man så kan putte hende i sin egen seng når hun har spist. nu savner jeg faktisk hun det med at side og hygge så længe med hende. nu spiser hun bare og så skal der ske noget nyt Smiler..

Det med at sove i løbet af dagen, har jeg aldrig gjort for har ikke haft behov for det, men syntes bestemt man skal gører det hvis man har behov for det. vil også sige lige i starten burde jeg have gjort det men kunne ikke få mig selv til det når hun stod ude i barnevognen.

• #4   5. jan 2010 som linda skrev lad rod være rod, sove rutinerne skifter meget i starten, det var først da Lukas var 5 måneder vi begyndte at have faste putnings ritualer og tider...

• #6   5. jan 2010 Hun er kun 6 uger og 2 dage, så det er ikk ret meget rytme her er endnu ;oI

Kommentér på:
Hjælp til putningen..

Annonce