{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

været ude og se min dejlige lille nevø {{forumTopicSubject}}

og hold op hvor er han bare dejlig smiley en del lille men klare sig utrolig flot taget i betragtning af han er født i uge 33.

han har ikke fået hjælp til ilt eller noget andet. det er dejligt, min søster må dog ikke komme hjem med ham før han kan spise alle sine måltider selv, pt. har han i nat spist 25 ml. fra min søster og gjorde det også til morgen, men han skal kunne spise ALLE dagen måltider selv uden at falde i søvn og få resten i sonde.

min søster har i forvejen 2 børn. som ikke må komme ind at se ham, fordi børn under 14 år ikke må komme ind på den afdeling af hensyn til alle de bakterier børn går med, så indtil videre har de kun set ham igennem vinduet i døren ind til gangen hvor hun ligger med ham. min søster var hjemme ved pigerne og pynte op til jul og hygge lidt med dem et par timer i søndags inden turen igen vente tilbage på sygehuset til lillebror.

og det er selvf. rigtig hårdt for min søster at skulle undvære tøserne, og vi må helst ikke snakke om det,

men håber på lillebror snart kan spise alle sine måltider selv, så de kan komme hjem og nyde resten af julen med far og de stolte storesøstre som glæder sig rigtig meget til at de må nusse og kæle med lillebror smiley

lige lidt fra en stolt moster til sin første NEVØ smiley <3<3 søsser elsker jer og håber i når hjem til vores årlige tøse julehygge med mormor de tre skønne prinsser og nu lillebror smiley <3<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  været ude og se min dejlige lille nevø
  • #1   2. dec 2009 STORT Tillykke med ham - både til dig og din søster samt familie... smiley

Det må være hårdt for hende, ikke at kunne være hjemme.. Jeg krydser fingre for, at han snart må blive så stærk, at han spiser selv.. smiley

Tak for fortællingen.. smiley

Anja

• #2   2. dec 2009 Stort tillykke med ham.. smiley

Må jeg spørge hvor de er indlagt?? For ved at fx i Esbejrg må børn under 15år ikk komme ind på børneafsnittet, med UNDTAGELSE af søskende..

• #3   3. dec 2009 takker smiley

hun ligger på ouh. og ingen børn må komme ind på gangen med mindre de er 14 år. det er pga. af den influenza der er i omløb over alt, så de prøver jo at skåne alle de små babyer. deres imunforsvar er jo ikke så stærkt endnu da de jo alle er født meget før tid,

Kommentér på:
været ude og se min dejlige lille nevø

Annonce