{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har været ude for det samme
  • #1   4. apr 2008 har du prøvet at se om hun vil drikket lidt af gangen i en kop `?

• #2   4. apr 2008 ja men lige så snart hun opdager det er modermælkerrstatning vil hun ikke drikke det. men vand osv vil hun gerne drikke af kop

• #3   4. apr 2008 he he hun lyder som en lille bandit smiley hva giver du hende af mos - grød ? er det evt noget du kan blande med modermælken ? får hun majsvælling ?

• #4   4. apr 2008 man kan få majs velling med pære og banan... det er altså bare super godt! de kloge siger også at det mætter mere end mælk gør, men den holdte ikke helt på min datter

• #5   5. apr 2008 Hun får NAN 1, hun får også vælling med pære og banan til natten.
    Udover det får hun jordbærgrød, forskelligt mos det man køber i glas og laver af og til noget grød på maizena og sødmælk.

Men er det ikke vigtigt at hun får det Modermælkserrstatning? eller er det nok hun bare få noget jerntilskud?

Hun er heller ikke altid nem at få til at spise grød, jo det på maizena og sødmælk, er så bange for hun taber sig eller ikke får det hun skal ):

Hvad gør man dog i den situation??

Men hun vil KUN tage flasken om natten ellers VIL HUN IKKE, det simpelthen umuligt at få hende til at drikke det.

• #7   6. apr 2008 Hun har sagt jeg gerne må give hende det men i små mængder og KUN hvis det fordi hun ikke vil have noget andet.
    de tager ikke skade af det, de må gerne få det af og til, vi har selv som baby fået det og min svigermor gav sine børn det, ingen af døde eller blevet syge af det (: hun lever jo ikke af det, hun får det af og til hvis hun nægter at spise noget som helst. Og hun ELSKER det.

Det nu ikke altid jeg blander det op med sødmælk, gør det også med Nan1 og Vælling.

VED GODT NOGEN ER IMOD DET, SÅ DROP DET MED AT ANGRIBE FORDI I IKKE SYNTES OM DET, JEG ER IKKE DØD AF DET MIN DATTER ER HELLER IKKE.

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

• #8   6. apr 2008 min søn er heller ikke glad for flasken og allerede da han var 6-7 mrd. stoppede vi med den, men så begyndte han og være urolig om natten, og nu får en til flasker om aften. vi bruger ikke jern tilskud. da min læge siger det ikke er nødvendigt, men hør lige jeres egen --- det er jo så forskelligt. og det med maden der fik vi afvide at ved de børn der ikke ville tage mælken var det vigtigt med varieret kost og at man ikke skulle tage så meget efter hva de måtte få hvornår..
    så samuel er nu 9 mrd og spiser ligesom os andre og har faktisk gjort det i et par mrd...

Kommentér på:
nogen der har været ude for det samme

Annonce