597 visninger
|
Oprettet:
nogen der har været ude for det samme {{forumTopicSubject}}
min datter vil IKKE tage flaske mere, hvad gør man og er der noget at gøre?? Hun er 6,5mdr og får også skemad
hjælp kloge bg
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 39
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 224
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 39
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
mar 2008
Udover det får hun jordbærgrød, forskelligt mos det man køber i glas og laver af og til noget grød på maizena og sødmælk.
Men er det ikke vigtigt at hun får det Modermælkserrstatning? eller er det nok hun bare få noget jerntilskud?
Hun er heller ikke altid nem at få til at spise grød, jo det på maizena og sødmælk, er så bange for hun taber sig eller ikke får det hun skal ):
Hvad gør man dog i den situation??
Men hun vil KUN tage flasken om natten ellers VIL HUN IKKE, det simpelthen umuligt at få hende til at drikke det.
mar 2008
de tager ikke skade af det, de må gerne få det af og til, vi har selv som baby fået det og min svigermor gav sine børn det, ingen af døde eller blevet syge af det (: hun lever jo ikke af det, hun får det af og til hvis hun nægter at spise noget som helst. Og hun ELSKER det.
Det nu ikke altid jeg blander det op med sødmælk, gør det også med Nan1 og Vælling.
VED GODT NOGEN ER IMOD DET, SÅ DROP DET MED AT ANGRIBE FORDI I IKKE SYNTES OM DET, JEG ER IKKE DØD AF DET MIN DATTER ER HELLER IKKE.
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 2
så samuel er nu 9 mrd og spiser ligesom os andre og har faktisk gjort det i et par mrd...
nogen der har været ude for det samme