2.067 visninger
|
Oprettet:
personlig vuggevise til dit barn {{forumTopicSubject}}
Hej alle... har lige fundet den optimale julegave / dåbsgave el... der er lige åbnet en ny hjemmeside hvor man kan bestille en vuggevise som bliver sunget direkte til barnet, dvs. med navn. Genialt, syntes jeg, så syntes selvfølgelig også at det skulle spredes herinde....det er jo snart jul ;o)
siden hedder vuggevisen.dk, i burde næsten lige tjekke den ud. Knus fra mig
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Der er da tit hvor folk smider links op..
Har selv en tråd oprettet hvor jeg spørger efter hjemmesider og specifikt forklarer hvad de sider skal omhandle, det er vel også reklame så?!
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
Det er ikke tilladt at udnytte BabyGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
BabyGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter BabyGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider.
Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtigt penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.
BabyGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter BabyGalleri.dk kommercielt, eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for andre hjemmesider.
jun 2008
- Eller det må man vel gerne, men så må folk ikke ligge links op til sider hvor man kan købe "lækkert sengetøj"
nov 2009
Berit....når du nu syntes det er så skod, nederen og uproffesionelt, hvorfor bruger du så tid på at vende tilbage til tråden og svare, eller i det hele taget at gå ind på det link som nu er så FORFÆRDELIGT at jeg lagde på.... det er måske det eneste du bruger din tid på herinde.... og nej...det er ikke min hjemmeside, og det må du jo så tro på eller ej....og hvis det var, så burde du bruge din tid lidt mere fornuftigt end at svine folk til herinde... syntes det er helt utrlogt at et voksent menneske på 38 år skriver sådan. Nå men lad det ligge...beklager jeg har stødt dig med et lille link..... det skal ALDRIG ALDRIG ske mere....skal jo ikke være skyld i at du ikke kan sove om natten.
nov 2009
jun 2008
Det sker SÅ tit at folk spørger efter links eller ligger links op hvis de falder over en sød side!! ...
- Forstår slet ikk hvorfor der netop i DENNE tråd skal være sådan en negativ stemning, men der er ALDRIG noget i nogen som helst af de andre tråde hvor der sker nøjagtig det samme som her!!
jun 2008
personlig vuggevise til dit barn