{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

For lille til at sove alene? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Håber at jeg kan få lidt hjælp af jer her inde..? Vores datter er næsten 2 måneder, og sover stadig i sin barnevogn inde i soveværelset. Men i nat har hun sovet halvdelen af natten i sin egen seng på sit værelse. Er det for tidligt? Jeg har haft babyalarm til, så jeg var sikker på at jeg kunne høre hende..

Håber på lidt svar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For lille til at sove alene?
  • #1   9. nov 2009 Vores datter kom over i sin egen seng, på sit eget væresle da hun var 14 dage, så læg du hende bare derinde.. =)

• #4   9. nov 2009 hvorfor skulle det være for tidligt?
    Hvad er dine tanker omkring det?

• #5   9. nov 2009 Havde bare en veninde der syntes det var forfærdeligt at jeg allerede havde lagt hende derind.. Og hun virkede overhovedet ikke ked a det da hun vågnede.. Hun sagde som hun plejer når hun vågner og er sulten..

• #6   9. nov 2009 Jeg havde også sat alarm til men vi kunne høre hende inden alarmen nåede at fange hendes lyd... ;o)

De tager ikke skade af at sove alene, men du skal self. tjekke varmen osv... Men det kan de fleste dog godt finde ud af... Det kan være hun sover bedre og måske også længere fordi i ikke vækker hende ved at skramle rundt... ;o) Held og lykke...

• #7   9. nov 2009 Martha jeg synes du gør det helt rigtige hvis det virker for jer smiley Ingen andre skal belære mig eller spille kloge på mit barn og vores rytmer, er glad for at jeg har lært at lukke af for jeg tog ALLE folks meninger meget tæt og blev ked og frustreret men altså nu gør jeg som jeg tror er bedst og så kan det være jeg bliver klogere og gør som alle de andre ved barn nr 2 men tvivler smiley

• #8   9. nov 2009 Det er rart at høre folks meninger, og høre hvordan andre gør.. For så at finde ud af hvordan jeg selv bedst gør det.. Tak for jeres svar smiley

• #9   9. nov 2009 Jeg har samme plan som dig når baby engang kommer til verden..
    Men læste inde på min mave at der var nogle sp'er der sagde chancen for vuggedød var større når barnet ik ku høre moren trække vejret eller noget i den stil. Ved så ikk om det er rigtigt..

• #10   9. nov 2009 Jeg syntes det er for tidligt , for tidligt for den lille at skulle undvære din opmærksomhed/tryghed/nærhed om natten , det ville jeg ikke tilbyde min søn...

Ja nu kan i blive sure smiley men det er altså min mening og den den beholder jieg

• #11   9. nov 2009 Jeg synes det er fint... Sov i bare trygt og godt... Og alt andet end lige så sover man bedre hver for sig... Han mister ikke noget ved at han sover i sin egen seng....

• #13   9. nov 2009 magnus sover stadig i sin bedside crib ved siden af mig:-) han er 8 måneder imorgen, kan bare ikke undvære ham ved siden af mig, men må nok snart indse det, da sengen ikke er så lang:-(

• #15   9. nov 2009 Sigrid har sovet i egen seng siden hun blev født men pga pladsmangel står den i vores soveværelse. Det er da sket hun har sovet i vores seng men yderst sjældent men jeg nyder at have hende hos mig men havde vi haft et værelse tror jeg bestemt hun havde sovet der fra hun sov igennem mest fordi jeg ikke gider rende rundt midt om natten smiley

• #16   9. nov 2009
    Ja okay, så kommer Kylle mor her .
    Ja for tidligt, hun har brug for hendes mor tryghed ;s
    Min SP anbefalede 5 - 6 mdr i soveværelse og det passede perfekt.
    Ündskyld med fatter ikke hvorfor i har så travlt med at få jeres små vidundere ud af soveværelset ;(

• #17   9. nov 2009 mor til asbjørn , så fordi magnus er en værre natteravn , er det simpelt hen synd at han sover i sin egen seng i soveværelset ? ej jeg gad fanme ikke stå og 3-4 gange om natten for at gi ham sutten, eller lidt at spise, eller bare lige redde ham når han ikke gider putte på maven mere.. men okay smiley

om så barnet er 2år når det kommer ud af soveværelset er det op til e´n selv at se hvornår barnet er klart ..

• #19   9. nov 2009 Oliver kom også på eget værelse da han var 2 måneder, og han sov meget bedre om natten. Så vil holde med de fleste af de andre og sige at du roligt kan putte hende på eget værelse.

Men som altid er der delte meninger om sagen, så man må prøve sige frem ;O)

• #20   9. nov 2009 mor til .. ja det rigtigt .. selvom magnus sover i soveværelset vækker han mig 3-4 gange, han bliver 8mdr imorgen smiley huha tænk så at skule rende ind i et andet rum hver gang (:

• #22   9. nov 2009 Jeg har jo så nok bare været 1 af de heldige.. Vi har slet ikke haft noget bøvl med at skulle rende frem og tilbage.. Hun vågnede 1 - 2 gange om natten daj eg stadig ammede hende. Men hun sov igennem fra hun var 9 uger.. Hun vågner meget sjældent om natten, men falder i søvn igen efter max 5min.. Så længe hun bare brokker sig, og vi kan høre på hende at der ikke er noget i vejen, så tager vi hende ikke op.. Man sover om natten og er vågen om dagen.. =)

Dermed ikke sagt at jeg er ond mor, som ikke vil trøste mit barn, men vi har bare nogle faste rammer og rytmer.
    Og jo hurtigere de kommer ind i en fast rytme, jo nemmere og gladere er de.. =)

Lige et spørgsmål i en helt anden boldbane: Hvad gør i, hvor børnene sover på jeres værelse så længe mht til sex, hvis jeg må være så fri at spørge??
    For man har jo vel ikk sex mens den lille ligger ved siden af??

• #24   9. nov 2009 Jeg kunne ikke have sex med Johanne i sengen?? Og jo man kunne da godt da hun sov i vuggen, men det er MEGET nemmere nu, vil lige sige min veninde og hendes kæreste har en datter som nu er 2 år og hun stod pludselig op i sengen og klappede og sagde sit første ord HEJ... Mens de havde sex... hun havde ikke sit eget værelse dengang fordi de ikke havde flere rum... ;o)

Nej jeg har det klart sådan at hvis vi fik en lille mere så kom de på eget værelse jo får jo bedre...

• #25   9. nov 2009 Jeg synes netop det at Sigrid er i soveværelset hæmmer sexlivet en del men der er vi jo forskellige men kan ikke tænde på min kæreste hvis jeg kan høre sigrid bevæge på sig, sige sove lyde eller lignende

• #27   9. nov 2009 min datter har sovet for sig selv stortset altid, det er først nu hun er begyndt at komme ind til os og sove en gang imellem hvor vi hygger alle 3 inde i vores seng, men det er ikke fordi hun ikke vil sove inde ved sig selv, det er bare os der gerne vill have en gang imellem hvor vi alle hygger men tit vågner hun i løbet af natten og går ind til sig selv og sover smiley

• #28   9. nov 2009 Puha , ja sorry tøser , men det gør sku ondt i mit moderhjerte , at hører om babyer på 1 eller 2 eller 3 mdr, der ikke må sove ved deres mor ;s

• #34   9. nov 2009 Jeg mener min datter før den kontakt og ømhed kærlighed hun har brug for selv om hun sover i sin egen seng OG på sit eget værelse... Hun er en kærlig lille og MEGET glad pige... Hun sover bare mest rolig på hendes egen værelse og hun får en friskere mor og far...

Jeg tror man skal føle på sig selv og så tage ud fra hvad ens føleslser siger... Ikke hvad andre mener er korrekt...

hvis det virker for jer så gør det... og hvis du er meget usikker så ring til din SP og snak om det...

- hun kender dig og dit barn MEGET bedre end vi gør...!!!!

• #35   10. nov 2009 Min datter kom over i sin egen seng da hun var 2 mdr.. Godt nok i mit soveværelse, men det er jo ligemeget når du har alarm på.. Hun har efter det slet ikk ville sove i min seng, heller ikk når hun var syg.. Synes jeg er rart..

Kommentér på:
For lille til at sove alene?

Annonce