{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

I byen med baby {{forumTopicSubject}}

Hej hvad har i andre gjordt / gør i til hverdag og sådan..
har en lille pige på 5 uger, og har lidt dårlig samvittighed ovaer at vi har skulle noget de sidste mange dage..
kan det godt påvirke hende??? i hverstefald skade hende på længer sigt???
i mandags var vi ude og se på forsamlingshus til dåben tirsdag var vi hjemme
onsdag var hun til kiropraktor og vi så forsamlingshus på vejen hjem.
torsdag var hun til 5 ugers undersøgelse ved lægen.
og i dag ville jeg gerne ud at købe nogle bodyer til hende da vi mangler nogle.
og søndag skal vi til fødselsdag.
syntes barev det er mange ting for hendee og får det dårligt over det..
så har tænkt mig at droppe at købe tøj til hende i dag og overveje at melde afbud til fødselsdag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I byen med baby
  • #1   2. okt 2009 Tror kun din datter har godt af at komme ud og få nogle nye indtryk.. Jeg forsøger at være så meget ude som muligt, de har kun godt af det :o)

• #2   2. okt 2009 De registrerer ikke så forbandet meget i den alder, så nej det skader altså ikke. Bare mor er der så der kommer mad når behovet er der er der ingen ko på isen. Hun sover jo alligevel rigtig meget og det er jo kun godt at hun er lidt vant til at der sker ting og sager rundt om hende fra starten end at isolere hende totalt.

• #3   2. okt 2009 Tusinde tak det jeg glad for at hører..

• #4   2. okt 2009 Jeg tror børn har godt af at komme ud blandt anddre mennesker for at blive social smiley

Herhjemme går vi til babysvømning og mødregruppe, og så ud over det, kommer der så ture ned og handle, familie besøg osv. smiley

• #5   2. okt 2009 Ja hun sover vel for det meste, og det skal de gøre for det er i den tid de udvikler flere millioner hjerneceller, Jeg vil også mene det er uskadeligt, frisk luft har aldrig skadet

• #7   2. okt 2009 Tania - Katja nyder at være ude at handle, hun elsker at sidde og kigge på lamperne og alle farverne der er på hylderne.

Jeg mener ikke hun bliver stimuleret nok hvis vi bare sidder hjemme dag ud og dag ind

• #12   2. okt 2009 Tania - hedder nu Tanja smiley Der er da også masser af tid til at være hjemme at lege i, vi tager ikke flere timer om at handle smiley

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #14   3. okt 2009 min datter bliver 5 uger på mandag, jeg synes godt jeg kan mærke på hende om aftenen, om der har været mennesker og støj og hun er blevet flyttet rundt på mange gange i løbet af dagen eller vi har været hjemme og hun bare har kunne ligge i fred... Hun har sværere ved at falde til ro og græder lidt mere om aftenen, de dage vi har haft travlt.
    Men man skal jo også ud ellers får man jo kuk, så alt med måde...synes ikke det du beskriver virker meget voldsomt, så jeg ville ikke have dårlig samvittighed, bare man tager en slapper når man kan mærke barnet har brug for det og det gør du jo.

• #15   3. okt 2009 Hemmeligheden

selvfølgelig kan det påvirke hende, hvis du tar hende meget med til alle mulige ting og sager... men de ting du beskriver der, er i mine øjne helt almindelige hverdagsting... så syns ikke du skal bekymre dig om det.. du er jo tilsyneladende selv opmærksom på det...

Kommentér på:
I byen med baby

Annonce