Forkøelse og hoste !!!! {{forumTopicSubject}}
Ja malthe endnu engang forkølet efter han har været i gæste dagpleje.... men sagen er nu den at han også hoster denne gang :0( !!!
JEG var ved vagtlægen i lørdags med ham for at jeg var sikker på at det ikke havde sat sig på hans lunger ! Og der var ingenting heldigvis :0) ....
MEN JA.... hvor er det da skide træls at de ikke må få en skid imod den hoste!!!! Han er 10 mrd her d 10 okt....
Jeg var så inde og læse på en side hvor der var en som havde et barn der var UNDER 1 år og hun fik anbefaldet af vagtlægen at hun skulle koge noget honning op i en gryde og så gi barnet en smule hver gang han/hun fik flasken....HMMMM !!!!
VILLE i tørre at gi jeres børn under 1 år kogt honning ???
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Hun skal ud i den kolde luft når hun hoster .
Fik i ingen råd af lægen ?
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Der er bakterierne i honningen jo dræbt.
Ja det er frygteligt når de små hoster og der bare slet ikke er noget at gøre.
I vinters hostede Naja (Der var hun 6-7 mdr) voldsomt i over en måned.. Virkelig sådan en gammelmands-rygerlungehoste..
Og der var INTET at gøre fra lægens side
Det var frygteligt !!! Ikke mindst for Naja !
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Ja det er skide frusterende at se sit barn hoste og hoste :0( .... nu har jeg lige snakket med min egen læge og jeg skulle komme ned med ham i morgen så måske jeg kan få noget til ham imod det !!!!
Og ja camille the skulle jo også være godt men det nægter han at drikke om jeg putter en lille smule sukker i eller ej :0( .....
Ja jeg prøver altså og høre min læge om det honning for kan heller ikke se at det ville kunne skade hvis man kogte det inden de fik det hmm !!!!
jun 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 31
maj 2008
maj 2008
Forkøelse og hoste !!!!