{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Forkøelse og hoste !!!! {{forumTopicSubject}}

Ja malthe endnu engang forkølet efter han har været i gæste dagpleje.... men sagen er nu den at han også hoster denne gang :0( !!!

JEG var ved vagtlægen i lørdags med ham for at jeg var sikker på at det ikke havde sat sig på hans lunger ! Og der var ingenting heldigvis :0) ....
MEN JA.... hvor er det da skide træls at de ikke må få en skid imod den hoste!!!! Han er 10 mrd her d 10 okt....

Jeg var så inde og læse på en side hvor der var en som havde et barn der var UNDER 1 år og hun fik anbefaldet af vagtlægen at hun skulle koge noget honning op i en gryde og så gi barnet en smule hver gang han/hun fik flasken....HMMMM !!!!

VILLE i tørre at gi jeres børn under 1 år kogt honning ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkøelse og hoste !!!!
  • #1   29. sep 2009 Min datter har også hoste og forkølelse lige nu .
    Hun skal ud i den kolde luft når hun hoster .
    Fik i ingen råd af lægen ?

• #2   29. sep 2009 Kogt honning skulle der ikke være noget galt i.
    Der er bakterierne i honningen jo dræbt.

Ja det er frygteligt når de små hoster og der bare slet ikke er noget at gøre.
    I vinters hostede Naja (Der var hun 6-7 mdr) voldsomt i over en måned.. Virkelig sådan en gammelmands-rygerlungehoste..
    Og der var INTET at gøre fra lægens side smiley
    Det var frygteligt !!! Ikke mindst for Naja !

• #3   29. sep 2009 Nej vi fik nemlig ingen råd fra den vagtlæge !!!!

Ja det er skide frusterende at se sit barn hoste og hoste :0( .... nu har jeg lige snakket med min egen læge og jeg skulle komme ned med ham i morgen så måske jeg kan få noget til ham imod det !!!!

Og ja camille the skulle jo også være godt men det nægter han at drikke om jeg putter en lille smule sukker i eller ej :0( .....

Ja jeg prøver altså og høre min læge om det honning for kan heller ikke se at det ville kunne skade hvis man kogte det inden de fik det hmm !!!!

• nina h
    nina h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 31
    #4   29. sep 2009 husk at lægge hende højt med hovdet når hun skal sove, noget under sengen så den bliver høj i den ene ende, det skulle hjælpe lidt...og ellers ud og sove i den friske luft... ville heller ik være bange for lidt honning, og så camilie tee...

• #5   29. sep 2009 Han sover ude hele dagen jo !!!! og han seng er skrå :0) ..... Nej synes heller ikke at honning burde skade dem overhovedet det burde da at være meget sundere end medicin

• #7   29. sep 2009 Tanja : min søn nægter at drikke camille the såååå ...... ellers havde jeg da givet ham det med det samme.... og prøver også tit at give ham det stadigvæk

Kommentér på:
Forkøelse og hoste !!!!

Annonce