{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Bihule betændelse {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg har i snart 2 uger døjet med hoste og forkøelse - jeg har ikke været ved lægen da jeg ikke har haft feber.
- Jeg har snakket med ham - men han var ikke nervøs for evt lungebetændelse når jeg ikke har haft feber..

siden igår har jeg haft meeeeega ondt i mine bihuler ved siden af næsen. - Min næse er ikke stoppet, eller jo- det er den- længere oppe agtigt smiley

nårhh men siden jeg blev forkølet har jeg pudset rigtig meget næse - for det har jeg lært at man skal for at undgå bihulebetændelse. men nu har jeg læst et par steder at man skal undgå at pudse næse når man har bihulebtændelse?!

hvad er rigtigt og forkert her ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bihule betændelse
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #1   27. feb 2012 Jeg har netop haft kæbehulebetændelse, og der fik jeg afvide at jeg skulle pudse næse. Ellers er et vandbad med the, rigtig godt, da det løsner det hele op indeni.

Hvis det er bihulebetændelse, vil jeg anbefale at du får pencillin da det er meget smertefuldt at gå rundt med. Det kan tage virkelig lang tid, hvis kroppen selv skal bekæmpe det...

• #2   27. feb 2012 du skal købe det der hedder et nåsehorn på apoteket.

• #3   27. feb 2012 ja okay - jeg kan mærke at det stadig er under opsejling - for jeg kan stadig kigge ned af uden at det gør sygt ondt. smiley
    - Men jeg er meget øm når jeg trykker uden på.

Jeg skal til lægen onsdag hvis det ikke er blevet bedre - så indtil da må jeg pleje mig selv med the og vandbad smiley

Kommentér på:
Bihule betændelse

Annonce