{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

blir sindsyg .... {{forumTopicSubject}}

hejsa alle er i ikke søde tjekke min datters galleri også fortælle mig hvor meget hun ligner en dreng 2 dage i træk har folk sagt han han han .. forskellige mennesker selvom hun har en knal lyserød jakke på . længe har folk troet det var en dreng og spurgt om det en dreng eller pige selvom hun har lyserødt har bare lyst til at skrige se på farven hun er nok en pige . blir negativ når folk blir ved ligner hun virkelig så meget en dreng ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blir sindsyg ....
  • #1   16. sep 2009 synest nu godt jeg kan se det er en pige :O)

• #3   16. sep 2009 kender det alt for godt.
    Min søn blev nemlig kaldt for hun selvom han havde drengefarver på smiley

• #4   16. sep 2009 jeg har osse prøvet det samme og jeg har en rød/lyserød barnevogn og hun har for det meste pigefarver på,,,,

• #5   16. sep 2009 Ja er det ikke lidt sært???
    Min dreng var klædt totalt i blåt, ovenikøbet sut og suttesnor, kyse mv. og ligner en dreng, og alligevel kommer en dame i Bilka hen og spørger om det er en dreng!!??

Har faktisk tænkt at lave et lille forsøg, klæde ham i lyserødt og se om folk antager han så er en pige... ;o) Så glor det sgu nok når jeg siger det er en dreng...
    Nå bare en spøg, får det nok alligevel aldrig gjort....vel også lidt synd for ham:)

• #6   16. sep 2009 Emilie havde en lyserød sut men grøn bluse og røde bukser på...der var en ældre dame der kaldte hende en dreng - også efter vi havde rettet hende..

• #7   16. sep 2009 Jeg har ikke bare oplevet det samme -det sker for mig HVER DAG.

Forleden var jeg på kommunen og damen bag skranken spurgte mig hvornår jeg ville have at han skulle starte i dagpleje.. og når han nu skulle starte så bla bla..
    grrr.. HUN!!!

og når folk i bussen eller i Kvickly stopper mig spørger de "neeej dikke dikke.. er det en lille dreng?" øh.. dynen er med lyserøde katte og hun har lyserødt tøj på.

Mødte også min gamle børnehavepædagog Ninna nede i Super Brugsen for en måned siden og selvom jeg sagde at det var en pige blev hun ved med at sige "han"

og går jeg tur og møder folk siger de også altid "Hvad hedder han?" osv.
    Jeg har faktisk aldrig oplevet at nogen sagde "hun" endnu.. Hvis nu der bare havde været et par stykker, men er så træt af det og vant til det at jeg snart ikke gider rette dem mere.

Bare fordi hun er mors lille skinhead

• #8   16. sep 2009 Og så kommer folk med den der "Det er jo også så svært at se forskel"

-Øhh i lyserødt fra top til tå?

• #9   17. sep 2009 hehe jeg har ikk oplevet det så meget igen faktisk men kæft det må være irreterende.. og så lille Papaya hun ligner da så meget en pige - hun er jo så fin i sine træk, men ja nogle mennesker er temmelig kikset.

• #10   17. sep 2009 hehe jeg er så træt af det blir også ved med at sige hun når vi snakker videre men de forstår det ikke ?? ..
    havde også overvejet at klæde hende i drenge tøj så kan jeg have en lille dreng samtidig heh smiley men hun er næsten skaldet så måske derfor men stadig underligt ..håber sku det blir bedre ,, Griner =D

• #11   17. sep 2009 Jeg kan nu os godt se at hun er en pige..
    har opvelet det samme med nicline da hun var lille..

Nej hvor er han søød, hvad hedder han, hvor gammel er han...
    Hmm Så stop dog det er en pige, kig på hendes tøj :o) Hehe

Kommentér på:
blir sindsyg ....

Annonce