588 visninger
|
Oprettet:
blir sindsyg .... {{forumTopicSubject}}
hejsa alle er i ikke søde tjekke min datters galleri også fortælle mig hvor meget hun ligner en dreng 2 dage i træk har folk sagt han han han .. forskellige mennesker selvom hun har en knal lyserød jakke på . længe har folk troet det var en dreng og spurgt om det en dreng eller pige selvom hun har lyserødt har bare lyst til at skrige se på farven hun er nok en pige . blir negativ når folk blir ved ligner hun virkelig så meget en dreng ?
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 168
Min søn blev nemlig kaldt for hun selvom han havde drengefarver på
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Min dreng var klædt totalt i blåt, ovenikøbet sut og suttesnor, kyse mv. og ligner en dreng, og alligevel kommer en dame i Bilka hen og spørger om det er en dreng!!??
Har faktisk tænkt at lave et lille forsøg, klæde ham i lyserødt og se om folk antager han så er en pige... ;o) Så glor det sgu nok når jeg siger det er en dreng...
Nå bare en spøg, får det nok alligevel aldrig gjort....vel også lidt synd for ham:)
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Forleden var jeg på kommunen og damen bag skranken spurgte mig hvornår jeg ville have at han skulle starte i dagpleje.. og når han nu skulle starte så bla bla..
grrr.. HUN!!!
og når folk i bussen eller i Kvickly stopper mig spørger de "neeej dikke dikke.. er det en lille dreng?" øh.. dynen er med lyserøde katte og hun har lyserødt tøj på.
Mødte også min gamle børnehavepædagog Ninna nede i Super Brugsen for en måned siden og selvom jeg sagde at det var en pige blev hun ved med at sige "han"
og går jeg tur og møder folk siger de også altid "Hvad hedder han?" osv.
Jeg har faktisk aldrig oplevet at nogen sagde "hun" endnu.. Hvis nu der bare havde været et par stykker, men er så træt af det og vant til det at jeg snart ikke gider rette dem mere.
Bare fordi hun er mors lille skinhead
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
-Øhh i lyserødt fra top til tå?
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 418
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
havde også overvejet at klæde hende i drenge tøj så kan jeg have en lille dreng samtidig heh
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
har opvelet det samme med nicline da hun var lille..
Nej hvor er han søød, hvad hedder han, hvor gammel er han...
Hmm Så stop dog det er en pige, kig på hendes tøj :o) Hehe
blir sindsyg ....