{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Ahgr blir snart sindsyg! {{forumTopicSubject}}

Min datter er idag 8 mdr, og har endnu ikke fået det dokument fra statsforvaltningen så kommunen vil ligge penge ud fra Rebecca's far, så har ikke fået nogen penge fra ham endnu, hvilket er resulteret i jeg har minus ca 15000 på min konto, da min datter også er startet i dagpleje smiley

Og så skal jeg holde stor fødselsdags fest på lærdag, det er barre så deprimerende at jeg ikke bare kan ta i byen og ha det sjovt uden at skulle spare og spare...

Skulle bare af med min frustration....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ahgr blir snart sindsyg!
  • #1   15. apr 2009 puha .. det må ikke være sjovt. håber de snart får fundet ud af noget du kan jo ikke bae gå uden penge . du må lige hidse dig op over for dem .
    held og lykke med det ;D

• #2   15. apr 2009 Hvor mange penge forventer du at få fra faren? Hun er jo kun 8 måneder og det faste beløb fra faren ligger på lige over 1000 kr...
    Hvis jeg var dig med det minus ville jeg nok droppe helt at tage i byen.

• #3   15. apr 2009 holder nu også med de andre drop de dyre by ture og få styr på det minus . har ikke børn men venter mit første barn . inden det gik mig og kæresten altid i byen og kunne bruge flere 1000 kr på en weekendt men vi droppede de byture og fik penge til alt det vi gerne vil have . nu venter vi jo barn og vi kan give vores barn de oplevelser som vi gerne vil barnet får . smiley tænk over hvad det endelig er du har lyst til at bruge dine penge på. at have minus er svær at komme ud af igen ..

• #4   15. apr 2009 altså skrev ikke det for at blive jordet.... og hvem har nævnt noget om min datter ikke får mad? Min datter får alt hvad hun har brug for og banken er indforstået med det... såå kan ikke lige se jeres store problem...

jeg får ca 11000 fra hendes far, det er inkl. det han skal betale i mdr plus fødsels og dåbs tillæg... og så har jeg betalt 2 mdrs dagpleje, fordi jeg har søgt friplads, men det er ikke gået iorden endnu, plus jeg er flyttet i dec. så det er mange ting der gør at jeg har det minus...

• #5   15. apr 2009 mener dåbs tillæg skal søges ved siden af ? aner ikke du må næsten prøve at ringe og spørge dem =O)

• #6   15. apr 2009 det skal det også... men det har jeg gjort....

Kommentér på:
Ahgr blir snart sindsyg!

Annonce