6. apr 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
hvor er din mor. {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger, spurgte min datter i dag, mor, hvor er din mor henne?
Her kommer så lidt baggrunds historie. Min mor tog sit eget liv for snart 8 år siden, og min far har så giftet sig igen, med en sød dame. Jeg kalder hende kun ved hendes navn (kate) men min datter kalder hende mormor.
Tilbage til min datters spørgsmål, der svarede jeg. Min mor ligger og sover meget meget længe.
Jeg syntes det er for tidlig at fortælle hende omkringen døden, hun er kun 3 år.
Og så tænker jeg yderlig, om hun har registret at jeg ikke kalder kate for mor? For hun er godt klar over at morfar det er min far.
Hvordan vil i have fortalt det til jeres børn?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
De forstår meget mere i den alder end man tror... min niece ved osse godt at hendes farfar er død...
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Men nu vil jeg ikke begynde og sige alt mulig til hende om det igen, kun hvis hun spørger mig igen.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
men kom til at tænke på... min niece havde meeeget svært ved at forstå at hendes mormor, var hendes mors mor... hun troede ikke lige på det...
så det er ikke sikkert at din datter har tænkt så meget over det med din fars kone..
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Men håber lidt at der går et stykke tid inden hun spørger indtil det igen, er ikke selv parat til at fortælle hende om alt det sørgelige der sker i ens liv. Men vil heller ikke overbestykket hende, syntes bare at 3 år behøver de ikke vide at dem man holder af dør.
hvor er din mor.