{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.756 visninger | Oprettet:

Hvorfor spørger de aldrig mig ?? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor bliver jeg ikke spurgt eller fortalt, at man fjerner min datter, fordi de mener hun har taget skade af at være hos sin mormor ..
Skulle ha det atvide af min kæreste, før jeg kunne få noget at vide ..
Indtil i fredags om formiddagen, regnede jeg med at skulle hente min datter fredag aften ..
Men pludselig ringer min kæreste mig op, og fortæller mig, at hun har snakket med min datters mor, hvor hun så har fortalt hende, at min datter er kommet på en institution, fordi de som sagt mener at hun har taget skade af at være hjemme hos sin mormor ..
Min kæreste fik så også at vide af hende, som jeg dog også senere selv fik bekræftet, nemlig det at jeg kun må ha lov til at se min datter hveranden lørdag i 2 timer, hvorimod min ex. må se hende hver søndag i 3 timer ..
Hun er ikke et af de børn, der græder særlig meget, men det var jeg heller ikke selv ..
De mener ikke hun henvender sig til folk, eller putter sig ind til nogen..
Men det forstår jeg ikke, for det gør hun når hun er hjemme hos min kæreste og jeg ..
Bare for en uge siden, fredag aften, hvor jeg havde hende, bagte hun boller med min kæreste ude i køkkenet, og man kunne rigtig se hun nød til ..
Lørdag hentede vi min kærestes nevø, og tog alle fire i zoo i aalborg, de to hyggede sig rigtig meget, og faldte begge i søvn, med det samme vi kørte derfra ..
Om aftenen fik vi lasagnette, hvor vi så har fået at vide, at min datter ikke kan li kød, men hun spiste det gevaldigt ..
Min kæreste satte sig efter aftensmaden over i sofaen med min datter og sin nevø, og læste en bog for dem, og der puttede min datter sig ind til hende ..

Såh forstår ikke det ikke ..
Hun har det jo godt, når hun er hos min kæreste og jeg ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor spørger de aldrig mig ??
  • #1   2. jun 2008 det ved jeg ikke......men du burde efter min mening alliere dig med en dygtig advokat imorgen tidlig, og få denne til at grave sagen op.

har du ½ forældremyndighed? eller hvor står du i det?

• #2   2. jun 2008 Jeg har ikke fælles forældremyndighed,

• #3   2. jun 2008 kontakt en advokat, og statsamt imorgen. der skal vist nogle ting på bordet her,

• #4   2. jun 2008 Min ex. har ikke ville gi mig fælles forældremyndighed over vores datter ..
    Hun forstår ikke hvorfor jeg vil ha det ..
    Men jeg elsker min datter, hun betyder alt for mig, ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis der skulle ske hende noget ..
    Tænker på hende hele tiden, og det gør mig ked af det, ikke og vide hvordan hun har det ..

• #5   2. jun 2008 Der er indblandet både advokat og statsamt ..

• #6   3. jun 2008 det er bare ikke kun din datter der bestemmer det.
    klag til stasamte sig du vil have en del i forældremyndigheden

http://www.foreningenfar.dk/

• #7   3. jun 2008 hejsa du skal igang med at søge igen om forældremyndighed for du kan godt får den så kan du få den hele selv vis det er det men jeg kan ikke forstå hvorfor hun har være ved sin mormor

• #8   3. jun 2008 Du skal da helt klart gå igennem statsamtet og advokat med denne sag, det går jo ud over din datter...
    Det kan ikke gå stærkt nok, og hvis det var mig ville jeg stå på kommunen hver dag indtil de gav mig min datter!
    Kontakt evt. foreningen far på www.foreningenfar.dk.
    Her kan du få rådgivning og hjælp.

• #10   3. jun 2008 du skal i gang med at klage og kæmpe for din datter... jeg syntes det er meget mærkeligt at de ikke kontakter dig inden de fjerner hende, fordi de burde undersøge om datteren ikke kunne bo hos dig inden hun kom på instidution! jeg håber det bedste for dig og din datter, og ønsker dig held og lykke!!!!

• #11   3. jun 2008 kom lige til at tænke på... børn skal da heller ikke knytte sig til udefra kommende med det samme? er det ikke meget normalt at børn er lukket for fremmede folk indtil de lære dem at kende?

• #12   3. jun 2008 hvis både statsamt og advokat er indblandet.. sp ville jeg tage adbokaten i hånden og rykke dem oppe i statsamtet.. jeg ved hvor langsomme de kan være.. men det lyder som noget ikke er korrekt.. det kunne være du kunne få lov at have hende.. held og lykke.

• melissa u
    melissa u Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 37
    #13   3. jun 2008 vil du henvende dig et sted hvor du kan få besvaret dine spærgsmålk ang den slags så kontakt birgitte karllson 20 16 50 58 hun kan hjælpe dig med det, da jeg selv har kæmpet med mine 3 søskende

• #14   3. jun 2008 Det lyder meget underlig og meget træls for dig.... håber det går dig godt og du kan få din datter

• #15   7. jun 2008 Hej alle sammen
    Har i dag været nede og se min datter, på det børnehjem hun i sidste uge blev anbragt på, efter i ca. 3 mdr. og ha været på et opholdssted med min ex.
    Hun havde det under omstændighederne godt ..
    Skal lige siges jeg ikke har noget med det at gøre at min datter er blevet anbragt på et børnehjem, da jeg overhovedet ikk er blevet hørt i denne sag ..
    Jeg har længe forsøgt at få halvdelen af forældremyndigheden, men min ex. har nægtet mig den ..
    Sidst jeg snakkede med hende om det, snakkede hun om hun godt vil la mig få den, men så gik der noget tid, også ville hun igen ikk at jeg fik den ..

Nåh, men vil nu bare fortælle at jeg havde set min datter i dag, og at jeg ligger nogen billeder ind, så i kan se hende ..

Lige en ekstra ting, vil i mene at en socialrådgiver kan bestemme hvor lang tid en far må se sit barn ??
    For det brev jeg fik tilsendt fra min ex. socialrådgiver, stod der at jeg kun måtte se min datter 2 timer hveranden lørdag og hun hver søndag i 3 timer, men da jeg var nede og se min datter i dag, og snakkede med dem nede på børnehjemmet, fortalte de mig at de ikk havde noget med det at gøre, hvor lang tid jeg måtte se hende, og at de da også havde nogen børn på børnehjemmet, der var på weekend ved deres forældre ..

Såh det egentlige spørgsmål er vel, en socialrådgiver burde da ikk kunne lave om på, hvad der er aftalt i statsamtet om samvær ..

• #16   8. jun 2008 jeg forstår ikke helt det du skriver med at din ex ikke vil dig få fælles forældrer myndighed for det er altså ikke noget hun bestemmer. du skal bare gå ned og søge om at få den.

• #17   8. jun 2008 sabrina S

Det vil være lettere hvis min ex. og jeg kunne ordne det indbyrdes, sammen med vores advokater, end at vi skal i retten for at jeg kan få halvdelen ..

Men det er nu den retning jeg er nødt til at gå, da jeg vil se min datter vokse op, så har også søgt, så nu venter jeg bare på, at vi bliver indkaldt til møde i statsamtet ..

Kommentér på:
Hvorfor spørger de aldrig mig ??

Annonce