{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Øv øv øv øv ØV!!! {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen så trist..
Er lige nået dertil idag hvor jeg bare ikke kan være i noget af mit tøj længere, andet end joggingbukser og en enkelt sommerkjole :0(
Og kæresten skulle self lige sidde og se på mens jeg prøvede alt det der nu er for småt..
Puha hjælper ikke på selvtilliden...
Jeg er jo lykkelig for hvad der sker i maven og ville ikke for alt i verden ønske det fra for igen at ku være i en 36, men puha, syns af en eller anden grund lige det var lidt hårdt idag, så endte med at droppe at besøge svigermor, så nu er kæresten tagt afsted alene med vovserne :`0(
Andre end mig der har haft sådan en lidt grum åbenbaring??
Hvad render i andre rundt i, nu hvor man er så stor at alt andet strammer og er håbløst at have på, er lidt på herrens mark her, syns jeg ligner et telt i alt :0(


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv øv øv øv ØV!!!
Kommentér på:
Øv øv øv øv ØV!!!

Annonce