{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ud at rejse, hvornår ?
  • #1   4. jul 2009 Det er da denne måned hun fulder, hun er da født før Noah?

• #2   4. jul 2009 jeg tror egentligt ikke jeg vil have marcus med før han kan forstå det, og har noget ud af det, jeg synes personligt det er synd at slæbe et lille barn med ned hvor der er rigtigt varmt, det har den lille jo intet ud af og det gør jo så nok også rejsen lidt mindre sjov for forældrene så.

• #3   4. jul 2009 Når ja, tror stadig at vi er i Juni.. Hehe. Sorry.. Ja det er denne måned smiley

• #4   4. jul 2009 Jeg læste i vores børn bladet. At man sagtens ta børn med på ferie i udlandet uanset alder. Selv Thailand anbefalte de, og det skal lige sige at i thailand er der omkring 40graders varme i højsæconen. Jeg skal til Thailand i okt. med Jessica. som vil være ca. være 10-11mdr.

• #5   4. jul 2009 Jeg har det ligesom Ditte hvad det angår.

• #6   4. jul 2009 Altså vi rejser i morgen sammen med min svigerinde, og hendes piger er 7 måneder og 2 og et halvt år... og vi skal køre 28 timer i bus... og min datter er 2...

• #7   4. jul 2009 En fra min mødregruppe var i spanien da hun var 3 mdr tror jeg det var. Der havde ikke været problemer bortset fra de ikke kunne ligge i solen begge to samtidig.

• #8   4. jul 2009 Vi var på Fuerteventura da Marie var 7 mdr.

• #9   4. jul 2009 3-4 år synes jeg er overdrevet selfølgelig kan man tage dem med før hvis man tager de specielle hensyn der skal til, man skal tænke på at der faktisk også bliver født og bor børn i de lande man rejser til, så børn kan altså godt holde det ud også når de er meget små smiley

• #10   4. jul 2009 Altså vi var i Thailand da Gabriel var 8 Mdr, han tog flyvetyren, som om intet var anderledes. Han faldt i søvn da flyet lettede og landede og sov stort set hele vejen. Og han ELSKEDE Thailand, der var intet at mærke på ham dernede heller. Var som han plejede at være, sov som han plejede at være.
    Vi har lige været i Dubai og der er p.t næsten 50 grader. Han tog det lige så pænt, altså absolut ingenting vedr. flytur, eller varmen dernede. Selvfølgelig lå vi jo ikke på stranden osv, som vi havde gjort hvis vi rejste alene. Men var da ved poolen...Når jeg lå og solede mig, var Farmand i poolen med Gabriel og omvendt og Gabriel, ELSKEDE den pool.

Så hvorfor ikke rejse? Så længe at man jo tager hensyn til barnet, kan jeg absolut ingen problemer se i det.

• #12   5. jul 2009 jamen nu er det altså sådan en spædbørn tit hyler.. om det er der hjemme eller på rejse....

• #13   6. jul 2009 anton var i italien da han var 4 mrd - absolut uden nogen former for problemer. eneste ting vi havde sørger specielt for var at der var aircondition i vores mobilhome så vi kunne sørge for ordentlig nattesøvn og middagslur. han blev ammet så det var jo død-nemt .

• #14   6. jul 2009 min søn er kun 1 mdr og om få uger snupper vi en afbudsrejse til enten tyrkiet eller bulgarien. og i weekenden var vi på minicruise til Oslo.. trods tigerspring gik det fantastisk.. vi er bestemt ikke afskrækket for at rejse med lille barn smiley

Kommentér på:
Ud at rejse, hvornår ?

Annonce