{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

hård mave 14 dage gammel {{forumTopicSubject}}

hej tror viktor har fået hård mave han får nu mest mme da jeg ikke har nok mælk til ham han får nan1 som mme, han sutter hos mig inden han får flasken, men igår aftes der pressede han og pressede og ud kom der en meget hård knold og så kom der ikke mere, syns også han sover mere let i forhold til hvad han har gjord, nogen foreslag til hvad jeg kan gøre så han måske har letter ved at komme af med det .......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hård mave 14 dage gammel
  • #1   29. jun 2009 Jeg blev anbefalet lactolose 3-6 ml om dagen fordel på 2 gange dagligt.. det hjælper her .. kan købes på apoteket.. jeg har også gjort det jeg har "stikket" forsigtigt et termometer op i numsen og " rode" lidt IK voldsomt.. og så skal du bare se ... da jeg gjorde det oversked han det hele så meget have han oppe i sig og det var også hård mave....
    Men jeg synes så tilgengæld min søn var meget urolig og ville ikke sove om natten da han havde hård mave... Min søn prutttede også meget hvor han skreg.


  • #2   29. jun 2009 viktor vil gerne sove og sover 3 timer og så skal han lige ha mad, men syns bare det er som om han ikke sover så tungt som han har gjord og han bliver nogen gange helt rød i sit hovede, har skrevet en sms til min sp men hun svare mig så ikke men ville gerne lige hører hende ang det lactolose, inden jeg bar gir ham det men hvis hun ikke svare ja så må jeg jo bare prøve der kan vel ikke ske noget ved det ......for efter hvad jeg kan læse ja så er det noget man kan købe i håndkøb så det kan ikke være så farligt

  • #4   29. jun 2009 synes du skal skifte over til syrnet allomin (/den grønne). det gjorde vi og hun kan presse selv uden at få hjælp eller skrigeture

  • #5   29. jun 2009 har snakket med lægen og han sagde jeg skulle gi ham lidt lactulose, da det er helt ufarligt og dt har han fået og nu er der gang i det igen så det har hjulpet på ham, men det er jo heler ikke noget han skal ha resten af sit liv ...... så i små mængder tror jeg ikke dt har noget at sige men jeg tror jeg vil prøve grøn allomin i stedet for nan

  • #6   29. jun 2009 så lidt man giver små børn så skader det ik de skal kun have det til afførrringen er normalt igen det er jo ik noget man forsat skal give dog skal man huske at trappe lige så stille ned. Jeg fik dette anbefalet af min lægen og sp til min datter den gang og går ud fra de stadig vil sige det sammen og har givet min søn det.
    dog skal man passe på med bare at skifte over til andet mme da omskiftingnen også kan give hård mave så jeg vil sige de skal prøve med lactolose.. og vilæ de evt skifte så brug evt lactolose ved skifte når drengen HAR hård mave og gerne skal af med det.... jeg ved slev hvordan det er med hård mave det er skam ik sjovt...


  • #7   29. jun 2009 jamen må de gerne få grøn allomin i resten af deres flaske tid ......

  • #8   29. jun 2009 okay og tak tror sgu jeg vil prøve det ........

Kommentér på:
hård mave 14 dage gammel

Annonce