1.686 visninger
|
Oprettet:
bryster-mælk {{forumTopicSubject}}
jaae nu vi er ved emnet bryster, så ville jeg lige hører hvordan jeres kærester reagerede på det med at der kom mælk i brysterne??
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 93 Svar: 282
min kæreste syntes de blev flotte og store, men så var det også det, ellers syntes han det var rimelig frastødende.
maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Både pga størrelsen, men også fordi mine brystvorter er blevet meget større og mørkere, det finder han ikke så frækt
Jeg synes heller ikke selv de er så dejlige lige nu, hehe... Men altså for mig er det jo ligemeget. De bliver jo normale igen om et års tid
Mælk har jeg ikke fået i brysterne endnu.
24+4
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Men han var dybt facineret af størrelsen !! Nogen gange sad han bare og kiggede på mine bryster sådan helt pacificeret og sagde "hold kæft du har fået store tasker ! "
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
de er oppe i en h nu, og det er næsten for småt ;-(
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 30
Sjovt nok så har min kæreste ikk ændret adfærd ang dem - selvom der er mælk i.. Han hiver, napper og piller som han altid har gjort.. ;o)) Han har tilmed pattet på dem - sku jo smage hva hans datter spiser... Hehe..
(Men han er sgu heller ikk helt normal ;))
Mamma : Jeg fik dem lavet større efter jeg fik min anden søn, og har overhovedet ingen problemer med at amme - tvært imod.. De 2 andre gange har jeg både haft mælkeknuder og brystbetændelse men det har bare være perfekt denne gang - så det med at man ikk kan amme når de er fikset har jegl adet mig fortælle ikk er helt sandt.. (ikk hænge mig op på det) Men det kommer vist nok an på om Dr. Babs "klipper snoren"..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
jeg tror der er lidt forskel på om man for puttet noget ind, eller om man skal have noget fjernet af dem,
jeg vil gerne have lavet mine mindre, og det er vist der hvor man så kan få problemer med at amme, men jeg er ikke sikker´.
og det er da værd at undersøge.
jeg er træt af alle de øgenavne man for, kælkebaren, omvandrene buffe, madkasser osv.. syntes ærligt at det er en smule nedladene når folk siger sådan, det er fint nok hvis det er kæresten, men når andre begynder så ser jeg sku rødt
bryster-mælk