{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryster-mælk
  • #2   26. maj 2008 hehe den private stund... den var god:D
    min kæreste syntes de blev flotte og store, men så var det også det, ellers syntes han det var rimelig frastødende.

• maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   26. maj 2008 ja min mand er så blevet så vild med mine bryster og mit mælk at jeg tror jeg skal give ham bryst fra nu til evig tid smiley .

• #5   27. maj 2008 Heheh... Min kæreste elskede min 75 DD før men nu hvor jeg er gået op til en 85G! (fandt jeg ud af i går:) synes han ikke de er så indbydende mere.
    Både pga størrelsen, men også fordi mine brystvorter er blevet meget større og mørkere, det finder han ikke så frækt smiley Forståeligt nok...
    Jeg synes heller ikke selv de er så dejlige lige nu, hehe... Men altså for mig er det jo ligemeget. De bliver jo normale igen om et års tid smiley

Mælk har jeg ikke fået i brysterne endnu.

24+4

• #6   27. maj 2008 Min kæreste lod pænt taskerne være da mælken kom..... Hverken ham eller jeg var synderligt interesseret i mælkeshow i lagnerne...

Men han var dybt facineret af størrelsen !! Nogen gange sad han bare og kiggede på mine bryster sådan helt pacificeret og sagde "hold kæft du har fået store tasker ! " smiley

• #7   27. maj 2008 jeg ved sku ærligt ikke hvordan min kæreste har det med dem, men jeg syntes at de er utrolig klamme og fra stødene, har altid haft store bryster, men det her, ad ad ad siger jeg bare, og var det ikke fordi at man kan risikerer ikke kan kunne amme når man har fået lavet tasker, havde jeg fået dem ordnet med det samme.

de er oppe i en h nu, og det er næsten for småt ;-(

• #8   28. maj 2008 Hehe - madkasser, den var sgu go.. ;oD

Sjovt nok så har min kæreste ikk ændret adfærd ang dem - selvom der er mælk i.. Han hiver, napper og piller som han altid har gjort.. ;o)) Han har tilmed pattet på dem - sku jo smage hva hans datter spiser... Hehe..
    (Men han er sgu heller ikk helt normal ;))

Mamma : Jeg fik dem lavet større efter jeg fik min anden søn, og har overhovedet ingen problemer med at amme - tvært imod.. De 2 andre gange har jeg både haft mælkeknuder og brystbetændelse men det har bare være perfekt denne gang - så det med at man ikk kan amme når de er fikset har jegl adet mig fortælle ikk er helt sandt.. (ikk hænge mig op på det) Men det kommer vist nok an på om Dr. Babs "klipper snoren"..

• #9   28. maj 2008 mariah

jeg tror der er lidt forskel på om man for puttet noget ind, eller om man skal have noget fjernet af dem,
    jeg vil gerne have lavet mine mindre, og det er vist der hvor man så kan få problemer med at amme, men jeg er ikke sikker´.
    og det er da værd at undersøge.

jeg er træt af alle de øgenavne man for, kælkebaren, omvandrene buffe, madkasser osv.. syntes ærligt at det er en smule nedladene når folk siger sådan, det er fint nok hvis det er kæresten, men når andre begynder så ser jeg sku rødt

Kommentér på:
bryster-mælk

Annonce